hoi,
Me coupe staat nu nog op standaard hoogte en er liggen 16" velgen met 205/45/16 bandjes onder
maar nu heb ik (zoals jullie vast wel weten) een enorme ruimte tussen me banden en auto.
Nu wil binnekort dan echt me coupe wat verder naar de grond brengen maar nu ben
ik benieuwd hoe ver jullie je coupe hebben verlaagt (voorkant)???
Gr peter
Kheb mijne alleen voor verlaagd met 3,5cm naar beneden met een Koni Sports kit.. Geen schroefset oid. Het is geen extreme "sneeuwschuiver" maar de "offroad look" is er ook zeker af... oogt lkkr sportief :)
jah ik heb hetzelfde , voor 3,5 a 4 cm gezakt door andere veren, achter zo gelaten.
staat wel wijs !!!
Ik heb um 4 cm verlaagd door alleen andere veren te monteren.!
Succes ermee!
Als ik even van dit topic gebruik mag maken.
Ik bestel binnenkort een schroefset voor de coupe.
Nadat de set is gemonteerd moeten er dan ook dingen worden aangepast? Neem aan opnieuw uitlijnen maar ook de remkrachtverdeler opnieuw afstellen?
Peter gaat omlaag :D
It's going down, down, down.
Helemaal als je de coupe ziet naast die van jou of van peter vd mey.
remdrukverdeler hoeft niet
die stelt zichzelf af mits deze "gangbaar" is
Is een maand geleden met de APK gangbaar weer gemaakt.
(even offtopic, de verdeler heeft wel eens vaker bij een apk vast gezeten hoe kan dit?)
heeft niet veel met de kilometers te maken denk ik,
het is daar gewoon vochtig, en waar het vochtig is gaat het wat roesten dus
krijg je dat op den duur. alle renaults hebben er last van (wat oudere)
dus ja het enigste wat je kan doen is, bij elke apk het inspuiten met kruipolie en
gangbaar maken(houden).
@ peter, bij het verlagen even denken om ;
- Verlichting, (afstellen)
- Uitlijnen (zij je zelf ook al)
- Om je Body denken!!!!
heeft te maken met het gewicht achterin
als dat niet tot weinig veranderd dan hoeft de verdeler ook niet veel te verdelen...... ;)
Het gewicht bepaalt hij door de hooste van de auto.
Als je de auto verlaagd, gaat de regelaar meer doorstroming geven dus ook harder remmen, zonder dat er meer gewicht in zit.
Overberemming op je achteras is niet echt fijn. Al zal dat niet snel gebeuren.
Idd. Hij is lastafhankelijk maar zit vaak gewoon met een hevel vast aan de achterbrug..
Wat ik bij m'n coupe maar in mindere mate nu ook bij mijn CC heb is dat bij een noodzakelijke snelle rem de voorwielen willen blokkeren en dan haalt hij hem de ene keer wel en de andere keer niet uit de blokkering met de ABS..
Als een auto rijdt veert deze toch ook non-stop.. Zodoende wordt de remdrukregelaar constant een stukje van zijn positie verschoven.. Dit gebeurt ook met een lege auto.. Dus dat vastzitten heeft toch ook wel te maken met het gebruiken van de auto..