Hallo allemaal,
Ik ben van plan om mijn auto te laten verlagen en heb via het internet wat info aangevraagd. Het volgende kreeg ik terug gemaild.
We kunnen een aantal setjes voor je bestellen.
Het zijn inderdaad alleen voor veren en de achter moet je dat kunnen instellen:
optie 1:Weitec set 30 mm 107,50.
optie 2: Interalloy 25 mm 105,00
optie 3 H en R 40 mm 175,00
Ik schat dat ze met de voor veren ongeveer 1,5 uur bezig zijn en ons uurtarief is 45,00 Euro per uur incl BTW.
De achterveren durf ik zo niet te zeggen hoe lang ze er mee bezig zijn, dat moeten we even bekijken.
Ik wil de auto zo'n 3 a 4 cm laten zakken, dus zou optie 1 of 3 kunnen.
Kunnen jullie ook vertellen of het qua prijzen een beetje klopt en of ik het laten verstellen van de torsie as aan elke monteur kan over laten.
En als ik bv voor de 40mm set kies kan de torsie as dan ook zo versteld worden dat achter ook precies 400mm zakt?
Alvast bedankt !-!
bedragen zijn niet verkeerd.
bij mcc doen ze alles inclusief voor 220.. tenzij er een prijsverhoging is.
de torsi is een 50-50 kans.
bij mij kregen ze 'm met geen mogelijkheid los.... zelfs Remko niet.
dus dat is een gok.
wellicht dat je eerst bekijkt of de torsi los te krijgen is, daarna pas de keus maakt om te verlagen.
anders krijg je een verlaging van voren een achter standaard... dat is niet echt mooi.
Citaat van: Big Pimpin op 1 december 2006, 16:23:37
Hallo allemaal,
Ik ben van plan om mijn auto te laten verlagen en heb via het internet wat info aangevraagd. Het volgende kreeg ik terug gemaild.
We kunnen een aantal setjes voor je bestellen.
Het zijn inderdaad alleen voor veren en de achter moet je dat kunnen instellen:
optie 1:Weitec set 30 mm 107,50.
optie 2: Interalloy 25 mm 105,00
optie 3 H en R 40 mm 175,00
Ik schat dat ze met de voor veren ongeveer 1,5 uur bezig zijn en ons uurtarief is 45,00 Euro per uur incl BTW.
De achterveren durf ik zo niet te zeggen hoe lang ze er mee bezig zijn, dat moeten we even bekijken.
Ik wil de auto zo'n 3 a 4 cm laten zakken, dus zou optie 1 of 3 kunnen.
Kunnen jullie ook vertellen of het qua prijzen een beetje klopt en of ik het laten verstellen van de torsie as aan elke monteur kan over laten.
En als ik bv voor de 40mm set kies kan de torsie as dan ook zo versteld worden dat achter ook precies 400mm zakt?
Alvast bedankt !-!
Let even op bij het 40 mm verlagen. Ik kreeg bij 40 mm verlaging (had eerst 35 mm) last van een 'bok' geluid bij onevenheden in de weg. Naar een week of 4 was het weg, maar bij controle hadden ze het er toen over dat de schokbrekers nu in verhouding tot de veer te groot waren. Een technicus zal dit misschien bestrijden, maar dit is wat ik toen hoorde, misschien de moeite waard om even mee te nemen.
Citaat van: sebastiaan op 1 december 2006, 16:41:28
bedragen zijn niet verkeerd.
bij mcc doen ze alles inclusief voor 220.. tenzij er een prijsverhoging is.
de torsi is een 50-50 kans.
bij mij kregen ze 'm met geen mogelijkheid los.... zelfs Remko niet.
dus dat is een gok.
wellicht dat je eerst bekijkt of de torsi los te krijgen is, daarna pas de keus maakt om te verlagen.
anders krijg je een verlaging van voren een achter standaard... dat is niet echt mooi.
ik heb ook alleen voor verlaagd en achter niet.
en ik vind het wel mooi ;) dat is natuurlijk iets wat je zelf mooi vind of niet he :)
Hallow.... Ik heb mij voorveren van OMP 30cm verlaging, waren nog geen 70euro splinternieuw als ik het goed heb...
mijne ligt ongeveer 8 cm lager vanvoor door een kw setje !-!
dit is nog altijd wel de aanrader hoor echt waar ;)
grtz
Je kunt ook verlagings veren van intraxx racing nemen.Deze verlagingsveren veren comfortable als je normaal rijdt en als je sportief rijdt veert de auto sportief (progressieve vering).
Equipe verschuur gebruikt intraxx voor de race auto's.
Zijn echt goed veren voor weinig geld en je kunt ze zelfs op maat laten maken zoals jij het wilt alleen dat kost dacht ik 120 euro incl.btw per stuk.
De site www.intraxracing.nl
(ik heb ook nog een clio en daar heb ik ook intrax veren onder echt !-! en dat waren 4 veren voor 115euro dat is niet duur en toch een hele goed kwaliteit en anders zou ik voor h&r veren gaan)
interalloy is rommel..
kzou dan voor de weitec's gaan.. als je de H&R neemt dan zijn je dempers te lang in verhouding met je veren.. dus dan krijg je de zogenoemde bonk, en een erg slechte vering...
ik heb zelf 3,5 voor maar dat vin ik al af en toe schokkerig.. daarom ga ik nu ook voor een schroefset.. het comfort gaat er enorm mee vooruit