Hey mensen ik weet dat het al vaker besproken is maar ik stel kort toch even de vraag?
Past een 17" 9j velg zowel voor en achter op de cabrio? Omrollen van de kasten is geen probleem. Zo ja welke et-waarde kan je dan het beste nemen??
voor gaat het hem niet worden, zonder veel werk
achter wel, omrollen vd kasten is wel verstandig/nodig
ik zou ook een et waarde rond de 30 nemen, staan ze te ver naar binnen kan je spelen met een spoorverbreder om dit te compenseren ;)
En als je nou voor en achter 8j neemt? Of is 7j de max vooraan?
8 j gaat vooraan makkelijk, ook met een et van rond de 30
Achteraan gaat 9 j makkelijk onder cabrio, heb een 9j steken, met et 35 en dan nog een spoorverbreder van een cm. Hierop is de auto achteraan nog eens 5 cm verlaagd zonder probleem :D
Citaat van: Michael op 15 februari 2006, 12:13:53
En als je nou voor en achter 8j neemt? Of is 7j de max vooraan?
8,5j et30 past ook goed voor ;)
Hmm Ik raak achter me kassen nog als ik met ze 4re erin zit en stevig over een hobbel gaat :D
Trouwens voor gaat ook nog goed met 8,5j en et35 :D Past perfect ;D
maar michel dan heb jij toch helemaal last van aanlopen? of heb je in hardheid verstelbaar?
helemaal geen last momenteel
achter zeker niet, daar is nog zeker ruimte voor een spacertje ;) voor staat ie echt perfect met et30
heb idd wel de kw set eronder maar niet in hardheid instelbaar (zijn er niet voor de 2.0 16v) maar in principe is de kw var 1 de hardste stand van de instelbare stand dus......en mijn kasten zijn achter gerold uiteraard
voorheen had ik met mijn 7j et 35 met spacers achter van 20mm meer last, maar dan met name op de achterbumper; nu de band strakker om de velg ligt verwacht ik dat een spacer van een goede cm op deze velgen mogelijk moet zijn
Citaat van: RaymondTroost op 16 februari 2006, 20:55:39
Hmm Ik raak achter me kassen nog als ik met ze 4re erin zit en stevig over een hobbel gaat :D
Trouwens voor gaat ook nog goed met 8,5j en et35 :D Past perfect ;D
maar michel dan heb jij toch helemaal last van aanlopen? of heb je in hardheid verstelbaar?
Ikzelf heb ook de kw variant 1 en krijg tussen men kasten en wielen juist geen vinger meer tussen (schuin gemeten).
Kassen zijn wel gerold, maar aanlopen gaat ie zeker niet doen, en heb toch ook wel een vrij sportieve rijstijl ;D
Achteraan wordt hij dan natuurlijk wel superhard...
Kan wel geen volk mee achterin nemen, dus weet niet hoe het hier mee zit, maar denk toch wel dat hier voor wat gewicht insteekt aangezien de garagehouder dacht dat hij al een tand gezakt was voor de verlaging.
okeej neej juist... Mja michel jij heb natuurlijk et 30.. Dat scheelt ook nog wel.. De mijne zijn uiteraard ook gerolt.. Mooi velgen ook hoor michel.. net zowiets als ik 1st had alleen dat van jouw is 10x dikker :D
waarom scheelt et30 wel>>??
hoe lager de et waarde hoe verder de velg naar buiten komt namelijk ;)
maar et 20 gaat het achter worden als de spacers er tussen zitten, dan verw8 ik dat er bij de wielkast nog wel ruimte is maar dat het ophangpunt vd achterbumper net niet wordt geraakt