ik ga 17inch velgen onder mijn cabrio zetten.
en kan een koopje doen met verlagingsveren.
maar dat is -4cm.
zou dit een probleem geven?
want wil mijn kassen niet gaan rollen
de nieuwe velgen zijn
17x205x40 en 7breed
Grtzzz
mm om een idee te geven ik heb dus 18 ince onder mijn cabrio en daar komt dus een schroefkit onder, zo te zien kan ik ongeveer 4,5 cm voor zakken dus dat is al met 18 ince dus moet met 17 ince helemaal gaan ;)
mvg joost
Als je meer dan 3,5 cm wil zakken kan je het beste ook de standaard schokbrekers vervangen. Als je dat niet doet krijg je een erg nerveuze wagen. :o
de verlagingsveren zijn van het merk Vogtland.
iemand ervaring hiermee???
grappig, ik wou net hetzelfde vragen maar voor een coupe 1.6e van '97 :)
heb ook 17" 205x40x17 7j breed en et35
dus.... kan het of niet ??? ??? ;)
lijkt mij achter namelijk een beetje krapjes
mijn coupe is alleen voor 4cm verlaagd,
en met 17 inch 205/40
et 35
mijn ervaring: niks geen problemen ;D
Citaat van: Cabrio-DriverTU op 26 april 2005, 20:55:33
de verlagingsveren zijn van het merk Vogtland.
iemand ervaring hiermee???
wie heeft ervaring met dat merk van verlagingsveren????
Vogtland heb ik gehad onder mijn 1e coup?. Super strak, laag, en totaal geen comfort. Wagen lag denk ik zo'n 5 cm lager bij de grond. En ging als een strijkbout door de bochten.
Op zichzelf wel heel erg tevreden over geweest, alleen had ik totaal geen comfort meer. Onder mijn 2e coup? had ik er H&R's onderliggen, en die bevielen me eigenlijk veel beter.
Grtz. Remko
Citaat van: matthijs op 27 april 2005, 02:06:38
mijn coupe is alleen voor 4cm verlaagd,
en met 17 inch 205/40
et 35
mijn ervaring: niks geen problemen ;D
En achter?
ik denk persoonlijk dat het 2 / 3 cm word...
ik heb hem achter niet verlaagd.
Citaat van: Remko LvB op 27 april 2005, 12:27:44
Vogtland heb ik gehad onder mijn 1e coup?. Super strak, laag, en totaal geen comfort. Wagen lag denk ik zo'n 5 cm lager bij de grond. En ging als een strijkbout door de bochten.
Op zichzelf wel heel erg tevreden over geweest, alleen had ik totaal geen comfort meer. Onder mijn 2e coup? had ik er H&R's onderliggen, en die bevielen me eigenlijk veel beter.
Grtz. Remko
comfort heb ik zo geen probleem mee
men vorige auto voor dit was een mini cooper gans opgezet en daar was helemaal GEEN rijcomfort in
(http://img224.echo.cx/img224/4065/figuur12ty.th.jpg) (http://img224.echo.cx/my.php?image=figuur12ty.jpg)
dus daar heb ik geen probleem mee
Grtzzzz
Citaat van: matthijs op 27 april 2005, 19:39:30
ik heb hem achter niet verlaagd.
Ik wel. :)
Zelf rijd ik rond met een setje 17" BSA Lance velgen met ET waarde 35 en (ik schat) 7,5 J breed. Daarop liggen Falken bandjes van het formaat 205/40/17. Zowel voor als achter is mijn Coupe circa 3,5 cm verlaagd, en zowel voor als achter gaat het probleemloos.
Er zitten wel eens 4 personen in mijn Coup?, maar ik heb nog
nooit last gehad van aanlopende wielen voor of achter. Onlangs heb ik achter een setje spoorverbreders laten moteren, en sindsdien heb ik nog geen 'volle belading' gehad, maar ik verwacht daar eigenlijk geen problemen mee.
Mijn ervaring is dus: voor normale breedte 17" velgen met normale ET waarde en normale banden hoeft er niets aangepast te worden, ook niet op een 3 tot 4 cm verlaagde Megane Coup?. :D
voor heb ik geen probleem met zakken
maar achter wel, door de andere achterbumper hangt hij al laag bij de grond.
dus kan achter maar een cm of 2 nog zakken dus dan zal hij een beetje schuin staan (vanvoor lager en vanachter)
Ik heb bijna velgen gekocht maar wil alle gegevens even voor de zekerheid doornemen.
Ik denk dat ik goed zit, maar je kan het nooit weten ;)
Ze komen onder een Corrado vandaan:
steek 4x100
17 inch 7,5J
215/40x17
ET 35
Naafringen 6 cm, dus dat moet volgens mij net passen, (60,1 voor renault naaf)
De maten zijn geen probleem, de centreerring zal je bij je bandenboer nieuw moeten bestellen denk ik. De naaf van een corrado is namelijk 57,1 mm en zoals je zelf al zegt is die van renault 60,1. Voor de rest no problem :D
als het goed is krijg ik er 6cm vulringen bij van een toyota
oke, dan heb ik niks gezegd :D de 5-gaats toyota's hebben inderdaad ook een naafgat van 60,1 mm.
ringen blijken dus een binnenzijde te hebben van 57 mm, dus moet ff nieuwe ringetjes scoren.
Iemand een idee wie de importeur is van Alessio?
moet er zo uit gaan zien btw
(http://www.maxtune-d.com/Dsc03087-3.jpg)
weet iemand of de naaf van een golf 3 ook anders is dan van een ph 1
8) 8) 8)Wie ooooo wie 8) 8) 8) 8) kan mij vertellen met welke ???bandenmaat ??? ik geen problemen heb als ik 18"onder m'n auto leg en dat hij 3,5 cm verlaagt is
Oja 't is een coupe fase1 ;D ;D
hij is verlaagd en -4,5cm vanvoor.
krijg nog net men vinger tss de band en de kas ;D
heb gewoon de veren vervangen en de originele schokdemper laten zitten.
en vind bijna geen verschil.
buiten dat van die serieuze hobbels in de weg dan.
"belgie, ###land!!!" maar wat ga je eraan doen.
Grtzzzzz