Als ik mijn linker deur open doe dan gaat op mijn dashboard de rechter deur open en als rechte deur open gaat dan links op het dashboard. ra ra hoe ken dat?
wie o wie heeft een idee
weet je zeker dat je het dashboard wel goed afleest aan de hand van de auto tekening plaatje
Citaat van: matthew op 25 juni 2009, 00:10:53
weet je zeker dat je het dashboard wel goed afleest aan de hand van de auto tekening plaatje
ben wel blond maar niet zo blond
het gekke is dat de achterdeuren wel gewoon goed gaan op dashboard
en is er onlangs nog wat gedaan aan de electronica van de auto, een alarm ofzo??
nee, kabelboom is nieuw, heb ook een andere tellerunit geprobeerd maar ook daar doet die het niet zoals het hoort
welke kabelboom is er nieuw...??
Citaat van: M@ttie op 25 juni 2009, 19:59:33
welke kabelboom is er nieuw...??
die van het dashboard en de rest
Citaat van: -KJ- op 25 juni 2009, 20:50:34
Als achter wel goed gaat, ga ik toch ernstig denken aan verwisselde stekkers van de deurcontacten van de voorportieren!
je kan die stekkers toch niet omdraaien of zie ik het verkeerd?
misschien had ik wel even moeten vermelden dat het een projectje geweest is van de grand tour.
was een 1.6 16v en nu een RS 225
de draden opzoeken waar ze heen gaan en dan omdraaien in de stekker op de kabelboom lijkt mij de makkelijkste oplossing...
vindt het erug vreemd.
stekkers passen maar op 1 manier
Dan is het denk ik een fout in je uch.
Maar een grand tour 1.6 16v naar rs ,dat wil ik wel in het echt zien 8) Y :)
heb je deze grandtour omgebouwd naar een rs?
nice die wil ik wel in het echt zien
laat me een gokje doen jij bent in zeven huizen geweest !!!!!!
author=michel81 link=topic=10118.msg183565#msg183565 date=1246178828]
Citeerlaat me een gokje doen jij bent in zeven huizen geweest !!!!!!
ben je daar geweest?
laten we het zo zegen wat jij nu heb gedaan had ik al eens over nagedacht om te doen.
maar ik zit goed toch :)
je zit goed. is die blauwe grand tour van jou zo ja waar heb je side skirts vandaan?
zijn van carzone maar wanneer kunnen we hem in het echt bewonderen
Ziet er heel netjes uit zeg! !-!
Back on topic: Is je prob trouwens ook al verholpen?
Citaat van: Benjamin Renon op 29 juni 2009, 10:26:31
Ziet er heel netjes uit zeg! !-!
Back on topic: Is je prob trouwens ook al verholpen?
helaas nog niet , heb ook no0g niet de tijd genomen om te kijken dus als er nog meer optie zijn waar ik naar kan kijken om het probleem op te lossen daar hoor ik dat graag
Citaat van: michel81 op 28 juni 2009, 23:33:07
zijn van carzone maar wanneer kunnen we hem in het echt bewonderen
Er werd mij verteld dat die dingen alleen passen met de verbredings ringen of heb je die ook?
Vindt ze er wel mooi onder staan
Citaat van: michel81 op 28 juni 2009, 23:33:07
zijn van carzone maar wanneer kunnen we hem in het echt bewonderen
als bumpers gespoten zijn en auto gekeurd is
er is ook een set zonder de verbreder te krijgen!
Hopelijk snel gespoten en gekeurd dan
klopt als je de carzone skirts besteld kunnen die er gewoon onder.
maar hoop je snel in het echt te spreken over je auto.
Citaat van: michel81 op 1 juli 2009, 17:44:55
klopt als je de carzone skirts besteld kunnen die er gewoon onder.
maar hoop je snel in het echt te spreken over je auto.
Heb je toevallig een goede foto van de zijkant van jou bolide?
kijk even bij de meetings of bij franse autodag 2009 als dat niet lukt zoek ik er een op voor je
heb je geen vreselijke hekel aan drempels of heb je er geen last van met je lage bolide
Michel heeft airride, voordat die dat had had hij wel last van sommige drempels dat ik weet..
das wel super
Damn, dat is wel n erg net project zeg!
Was het ook echt nodig om de hele auto te strippen, of heb je er nog heel veel meer aan gedaan?
auto heeft in het water gelegen en uit voorzorg de draadbomen vervangen.
Aha, op die manier, is er ergens nog een project-pagina te volgen waar dit is te zien?
Waarschijnlijk is de auto aangeschaf bij het bedrijf die ook de ombouw heeft gedaan dus met andere woorden ramon16v heeft hoogstwaarschijnlijk dit project geheel laten uitvoeren alvorens hij de auto ging kopen/rijden (hoe moest ook nog gekeurd worden)..
Het bedrijf dat ik op zijn foto's meen te herkennen koopt non-stop ex schade auto's of productiefoutieve auto's van het merk Renault en maakt daarmee weer bruikbare (soms unieke) auto's van waarbij de klant dit dan (zoals bij ramon 16v waarschijnlijk) wel weet en in andere gevallen niet, waardoor je soms zonder het te weten in een opgelapte voormalige schade-auto rijdt..
Citaat van: RS50Jochem op 5 juli 2009, 19:25:10
Waarschijnlijk is de auto aangeschaf bij het bedrijf die ook de ombouw heeft gedaan dus met andere woorden ramon16v heeft hoogstwaarschijnlijk dit project geheel laten uitvoeren alvorens hij de auto ging kopen/rijden (hoe moest ook nog gekeurd worden)..
Het bedrijf dat ik op zijn foto's meen te herkennen koopt non-stop ex schade auto's of productiefoutieve auto's van het merk Renault en maakt daarmee weer bruikbare (soms unieke) auto's van waarbij de klant dit dan (zoals bij ramon 16v waarschijnlijk) wel weet en in andere gevallen niet, waardoor je soms zonder het te weten in een opgelapte voormalige schade-auto rijdt..
denk dat je er helemaal naast zit vriendelijke vriend
heb dit allemaal helemaal in mijn eentje gedaan
zou eerst maar wat meer info vragen voordat je dit soort dingen suggereert.
waar denk je dat ik dit heb gedaan?
oh ja, nog ff wat dit is de 2de eigen auto die ik gestript en gebouwd heb.
oke dus als ik het een beetje goed begrijp heb je de motor en alle aanpassingen zelf gedaan dan toch.
zal wel veel werk zijn geweest dan denk ik wat was je andere auto die je gedaan heb dan.
Sorry dat ik je ineens beledig maar ik doel nergens op jou, ik geef toch aan dat ik meen het bedrijf op je foto's te herkennen.. Buiten dat, ik heb je vorige week idd. gemaild om te vragen hoe en wat je aan de auto gedaan heb, puur uit interesse en daar heb je niet op gereageerd..
Het door mij vermeende bedrijf kent Michel81 ook en ook op zijn vragen eerder in dit topic reageer je niet, ik weet het niet hoor.. Of je hebt het idd. zelf gedaan en antwoord selectief op datgene waar je zelf behoefte aan hebt of.. Je hebt het echt elders gedaan en houdt vol dat dat niet zo is of je hebt het elders zelf gedaan omdat je zelf geen ruimte had..
Of hebt je een garage met daarvoor een Megane CC, binnen een Grand Tour die je zelf hebt verbouwd en zie de 2e foto een Clio en nog een Megane II..?
Citaat van: ramon16v op 26 juni 2009, 17:15:17
(http://img142.imageshack.us/img142/4813/52344809.jpg)
Citaat van: ramon16v op 26 juni 2009, 17:18:56
(http://img522.imageshack.us/img522/6644/65681681.jpg)
Vooralsnog stel je zelf heel wat vragen maar beantwoord je weinig.. Een RS blok in een Grand Tour is super maar roept ook vragen op bij andere forum gebruikers.. En zoals ik al aangaf, ik had je al gemaild maar je hebt er geen reactie op gegeven vandaar mijn invulling van het verhaal op basis van wat ik herken op je foto's..
dat klopt michel van voledige auto, gestript en weer opgebouwd zoals die nu is.
ander auto was een renault 1916v met een williams blok. ook deze helemaal gestript alleen wel laten spuiten en weer opgebouwd.
aangezien er een 2de kleine bijgekomen is was de 19 een beetje aan de krappe kant en zeker als je met z`n 4ren met vakantie wil. vandaar de megane grand tour en ik wel een beetje van door rijdem hou heb ik er een 225 ingelepeld.
was een klein verhaaltje.
ben bang dat ik de mailtjes niet gelezen heb of ze zijn niet aan gekomen maar hir op het forum heb ik volgens mij de vragen die er gesteld zijn beantwoord, mocht het niet zo zijn dan mijn excuus daarvoor
even terug te komen waar het eigenlijk om gaat en dat waren de deuren die op het display omgedraaid zitten.
Ik heb de draden bekeken en er zijn 4 zwarten die wel met kleine streepjes van kleur zijn voorzien, kan er alleen niet achter komen welke draden voor het display zijn.
misschien dat iemand mij dat kan vertellen of een schemaatje heeft van deze aansluitingen.
Citaat van: John B. op 5 juli 2009, 19:11:28
Aha, op die manier, is er ergens nog een project-pagina te volgen waar dit is te zien?
geen project pagina, wilde dat wel doen hier maar ben alleen forum gebruiker en geen lid van deze club
maar de foto's van je auto zijn niet bij jou zelf gemaakt toch dus niet vervelend of verkeert bedoelt maar dan zal jij denk ik daar wel werken of de eigenaar zijn anders ben ik wel erg benieuwd hoe je dit geregeld heb.
Waar jij denkt dat het is, dat heb je goed gezien maar dat stond al een paar berichten terug.
Ik heb anderhalf voor de hobby in garage gewerkt en daar ken ik de man van en zo ook aan de auto gekomen
oke dan is dat toch weer duidelijk.
maar blijft een leuk ding en blijf benieuwd naar de auto en of alles goed komt met de keuring.
maar hoe lang ben je er nu totaal mee bezig dan dus motor bak en ophanging.
groete michel.
ben er niet eens al te lang mee bezig geweest de eerste foto`s waren uit mijn hoofd 7 maart 2009 en de laatste 25-6 2009
vanmorgen de voor en achterbumper naar de spuiter gebracht die waarschijnlijk vrijdag klaar zijn,
dus als je bedenkt dat het ruim 3 maanden is geweest en dan af en toe een avondje en een paar zaterdagen is het naar mijn mening redelijk rap gedaan,
groeten ramon
bak en motor was in 2 avondjes gedaan wat niet meevalt in je eentje :-)
das zekers rap ben echt heel erg benieuwd hier naar en hoop je zekers snel te zien met je autonen te spreken.
dat gaat zeker wel een keer gebeuren, misschien kom ik dan wel naar een meeting toe
dat is wel zo fijn toch als de kleur goed is
[modbreak]
Aangezien er in dit topic diverse verschillende onderwerpen worden besproken en het meer begint te lijken op een projecttopic gaat het topic op slot. De regels zijn dat alleen een lid een projecttopic mag aanmaken in het daarvoor bestemde gedeelte.
Wellicht kunnen de antwoorden op de vraag van Ramon16V per mail gestuurd worden. Ook overige reacties omtrent het project kunnen per mail worden afgehandeld.
[/modbreak]