Advertenties


zware klonk in auto

Gestart door wouter arnouts, 20 juni 2006, 12:23:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wouter arnouts

er zit een knopje in mijn auto voor dat hij niet de lucht van buiten haalt maar via binnen en elke keer als ik die aan zet lijkt het niet ofdat er een tennisbal naar beneden komt wat zou dat kunnen zijn iemand een idee alvast bedankt grtz

Wendy

Het klepje om de luchttoevoer uit te zetten...

peterachterop

een zware klonk.

Dat is de klep die de toevoer omzet van buiten naar binnen.

wouter arnouts

azo naja ik zal ff een andere titel verzinnen grtz

wouter arnouts

tja weet niet ik denk dat het toch anders is het lijkt net of eriets valt en het is alleen als ik die knop van die lucht naar binnen inschakel grtz

Sander

Bij mijn wagen is dat sinds kort ook zo, het is idd gekoppeld aan de knop om de luchttoevoer open/dicht te zetten. Hier zit een tandwiel aan, hier zijn een aantal tanden niet meer goed van.

vdwaldennis

ik heb vandaag voor het eerst de knop aangezet van de lucht van binnen.
Ik hoorde onderweg een paar keer een klonk en dacht later ineens dat ik hier een topic over had gelezen.
Is hier dus het probleem dat een aantal tanden van het tandwiel niet goed zijn?
Is dat veel werk om te laten maken?

The Nilles

Ik hoor die klonk momenteel ook! Bij mij als ik de deur dichtgooi, alsof er een bowlingbal in ligt die even op zij wordt geduwd... Ik weet echter al wel bij mij het probleem, is begonnen met het aanzetten van het contact.. het toevoerklepje van de lucht van buiten naar binnen en binnen binnen draait bij aanzetten contact even naar beneden, bij mij is dat motortje kapot gegaan en dan hoor ik eerst vier tot vijf keer TOK TOK TOK TOK TOK en dan draait het klepje weer naar boven en is het weer TOK TOK TOK.. Die klonk is onderdeel van het kapot gegaan motortje..
IK HOOP niet dat jij ook diezelfde tok hebt, en je motor kapot is.. ik heb gelukkig nog bovag, maar 22 augustus ben ik 2 werkdagen mijn auto kwijt voor dit euvel.. kosten rond de 700 euro (vergelijkbare reparatie met een megane vorig jaar).

The Nilles

Anders kom je een keer langs in Etten-Leur, wellicht dat ik zo kan zien of horen of het hetzelfde is!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev