Advertenties


[Remlichten] Audi A7 looks

Gestart door wimbjorno, 8 augustus 2012, 00:20:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wimbjorno

@Tedo: De achterruit is bovenin precies 1000mm. Wanneer ik dus die strip van 1000mm zou nemen, kom ik uit op de volgende rekensom.

Strip: 1000mm
breedte LED: 8mm
Aantal per 1000mm: 60 stuks
-----------------------------------------
1000 - 8x60 / 60 = 8.6mm ruimte tussen elke LED

Zou dit voldoende zijn zonder dat je vanaf de achterkant die ruimtes ziet wanneer er geremd word?...

P.S. Ik lees me eerst graag goed in en dat is ook juist de reden waarom ik zoveel vragen stel... dont blame me  --

Tedo

Nog geen cm tussen de led's lijkt me prima te doen. Kijk anders eens bij een A7 bij de dealer hoeveel er daar tussen zit. En anders gewoon zo'n strip kopen en testen. Zoveel kosten ze niet, toch?

wimbjorno

Citaat van: Tedo op  8 augustus 2012, 20:58:56
Nog geen cm tussen de led's lijkt me prima te doen. Kijk anders eens bij een A7 bij de dealer hoeveel er daar tussen zit. En anders gewoon zo'n strip kopen en testen. Zoveel kosten ze niet, toch?
Klopt, twee tientjes heb je een strip van een meter. Dus ik denk dat ik zo meteen maar even één bestel en dan daar maar eens mee aan de slag.

wimbjorno

#33
Zojuist een led strip besteld... was incl verzend kosten €25,52, dus daar kun je niet wakker van liggen. Indien mensen graag een soort van project blogje incl fotos willen, dan hoor ik dit graag. Ik had geprobeerd om een project topic aan te maken, maar kon nergens 'nieuw topic' vinden (moet dit door admins aangemaakt worden?).

Voor nu eerst bedankt voor alle info die ik heb gekregen. Ik houd jullie zekers op de hoogte en natuurlijk komt er een foto van het eind resultaat  :afro:

Product: http://www.leds-buy.nl/1m-smd-flexibele-led-strip-rood.html

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ed_16v

Wat ik uit eigen ervaring kan aanraden is het gebruik van geperst schuim. Dat spul is hard en stevig, maar ook makkelijk te bewerken (schuren, slijpen, snijden, verlijmen). Dat spul kun je krijgen bij reclame bedrijven, het wordt voornamelijk gebruikt voor naamplaten en bewegwijzering en dat soort dingen. Ik heb er zelf ooit mijn dagrijlichten voor de bumper mee gemaakt, waarbij het model in verschillende richtingen rond en schuin moest lopen.



Ex: Laguna 1.8 RT, Clio 16v, Laguna 2.0s 16v RTI

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev