Advertenties


[Remlichten] Audi A7 looks

Gestart door wimbjorno, 8 augustus 2012, 00:20:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wimbjorno

Ik reed dus vorige weekend achter een gloedje nieuwe Audi A7 en die liet zogezegd zijn remlicht design even zien  :9~ Ben expres nog wat langer er achter gebleven zo mooi vond ik de ledjes over de hele bovenkant van het raam... nu wil ik dit zelf ook gaan doen bij mijn Coupe, alleen zit ik nog een beetje met het APK en legale gebeuren  :police:.



Ik heb veel gelezen over een derde remlicht etc. En volgens mij heeft een coupe al drie remlichten, als ik beide achterlichten als enkel beschouw. Mijn vraag is dus, ben ik toegestaan om een extra balk ledjes aan de bovenkant van mijn achterruit te plaatsen, of moet ik dan die in de midden van mijn kofferbak afkoppelen zodat het wel toegestaan is.

Ik hoop dat mensen men vraag begrijpen  :afro:

Dante

Bestaande afkoppelen & nieuwe aansluiten Y !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Ik kwam ooit dit tegen, en moest daar aan denken toen ik dit topic las.

wimbjorno

Dat is ongeveer het effect wat ik wil... ik ben daarnaast meer van het zelf bouwen. Maar mag ik nu nog een vierde balk er bij hebben, of zal ik toch echt die in de kofferbak moeten afkoppelen en die door lussen naar boven het raam.

Als mensen nog wat meer weten, hoor ik dit graag!

Edwin Postma

leuk idee.
Maar ik denk dat je hem toch echt moet afoppelen om hem er mee door de apk te kunnen laten komen.
Misschien dan ook mooi idee je achterklep gelijk strak te zetten.
Maar je kunt het beste gewoon even naar je garage gaan en het aan de keurmeester zelf vragen
Truckertje

Dante

Je mag maar 3 remlichten aan de achterzijde hebben Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Roadkill (Michiel)

Die Ledstrip die Tedo liet zien is wel een goed alternatief als je ori 3e remlicht er mee uitscheid (die dingen zijn best prijzig vind ik persoonlijk)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Ik heb laatst een originele net gemist op de Oostenrijkse ebay.
Maar als je die ledstrip plaatst, zou ik dat wel bovenaan de ruit doen.

Roadkill (Michiel)

Yup valt ie in combi met de achterspoiler nog meer op ook!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

wimbjorno

Citaat van: Tedo op  8 augustus 2012, 10:12:35
Ik heb laatst een originele net gemist op de Oostenrijkse ebay.
Maar als je die ledstrip plaatst, zou ik dat wel bovenaan de ruit doen.
Zeker, hij komt net als die Audi die ik aan het begin poste. Dan koppel ik het normale middelste remlicht af en loop ik die door naar boven. Ik zal mijn oom (keurmeester bij eigen autogarage) ook nog even vragen voor de zekerheid.

Misschien leuke suggestie wat ik dan nog met die middelste strip zou kunnen doen... of zal ik er een schakelaar tussen bouwen zodat je zelf kun kiezen welke te gebruiken... en deze ergens bij het dashbord inbouwen  :afro:  :grin:

Let me know als jullie nog leuke suggesties hebben!

Roadkill (Michiel)

Wat Edje al zei, ori remlicht laten vervallen en de kofferklep straktrekken.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

wimbjorno

Heb er even over nagedacht. De raamhouder ga ik zelf van aluminium maken, met daarin zelf geboorde gaatjes voor elk led-lampje. Vervolgens kan ik die met elkaar verbinden en zou het in theorie moeten werken (simpel uitgelegd). Nu zit ik dus even rond te kijken welke ledjes ik het beste kan nemen om toch de look te krijgen als bij de Audi hier boven in het topic. Er zijn vele verschillende types, dus zie door de bomen het bos niet meer.

Kan iemand me hierin adviseren?... en eventueel een goede shop geven waar ik ze los kan bestellen. Een led balk lijkt me in dit geval niet de juiste optie in verband met de vrijheid van het zelf positioneren.

Waar ik momenteel zit te zoeken is: http://www.leds-buy.nl/voertuig-verlichting.html?cat=301

Felix

Is een LED strip geen optie? Dat scheelt een hoop soldeerwerk en is misschien wat netter weg te werken?

wimbjorno

Citaat van: Felix op  8 augustus 2012, 12:38:37
Is een LED strip geen optie? Dat scheelt een hoop soldeerwerk en is misschien wat netter weg te werken?
Ja, maar die zijn er niet echt in lange maten volgens mij. Plus dat ik wel precies het effect wil krijgen zoals bij die Audi... dus dan soldeer ik liever. Maar als iemand een mooie strip kan vinden, hoor ik dit graag!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev