Advertenties


[HELP] Kan iemand mij ff helpen ? achterbumper vraag

Gestart door Lammert, 30 oktober 2010, 20:22:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lammert

ey carfreaks,


Ik heb een strakke kofferklep zoals jullie wel weten en heb 1 vraagje.
Heb vandaag voor het eerst deze achterbumper in het echt gezien



heb ff gekeken van dichtbij kentekenplaat moet geen probleem zijn om die precies helemaal onderin in het midden te plaatsen met een beugel ( wat ik nu ook heb ) en uitlaat moet denk ik ook geen probleem vormen . En als ik het wel mis heb dat het uitlaat niet past , is het een probleem om zon uitlaatsysteem wat aan te passen zodat ie wel daaronder kan , je snapt me wel toch .

hier nog ff een foto van mijn achterbumper met uitlaat . zodat je me een beetje kan helpen aub



mvg Lammert
tuning is an art

Colin

In principe kun je alles aanpassen lijkt me. wellicht gelijk een L+R systeem (laten) plaatsen.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

Mooie bumper maar zou wel  Y even een L+R systeem (laten) plaatsen, dat staat bij deze bumper wel direct af ;)

Lammert

#3
Als die uitlaat maar meteen past , daar gaat het me om , want zon L+R systeem (laten) plaatsen moet ook betaalbaar zijn , ik weet nog niet hoeveel dit grapje me gaat kosten snap je , ik weet ook wel dat het veel vetter staat.

tuning is an art

Benjamin Renon

Prijzen voor een L+R systeem variëren van ongeveer 500 tot 1200. Zo'n systeem is bijna altijd maatwerk. Vooral met de gekozen bumper en het soort staal wat gebruikt word voor de uitlaat.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

paikey

Durf het niet te zegen ofdat het gelijk past,ik denk namelijk dat je je uitlaat iets naar het midde moet gaan hallen.
En anders ou ik zegen wacht even wat langer (seizoen is toch klaar) en spaar even verder door voor gelijk een
dubbel systeem,ben je zeker dat het pas o-)

--

Colin

wat peter zegt, en je hebt wel iets van speling op je uitlaat zitten maar veel zal het niet zijn. en als hij tegen je bumper hangt smelt de hele boel weg wat ook sonde is. Sparen dan maar zoals velen!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Lammert

Citaat van: colima op 31 oktober 2010, 14:37:47
wat peter zegt, en je hebt wel iets van speling op je uitlaat zitten maar veel zal het niet zijn. en als hij tegen je bumper hangt smelt de hele boel weg wat ook sonde is. Sparen dan maar zoals velen!
ik denk dat ik volgende week ff bij de spuiter/monteur verhaal ga halen. ik weet in ieder geval waar ik ff op letten moet
tuning is an art

Colin

Kijk ook alvast zelf even onder je auto, kun je wat dingen zoals ophangpunten aanwijzen en evt zelf een oplossing voorleggen. Die goeie man/vrouw kan dan zeggen of het te doen is of evt een alternatief.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev