Advertenties


[APK] Moet het reservewiel bereikbaar zijn?

Gestart door EbOoZ, 21 februari 2005, 15:51:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EbOoZ

Helloes leute!

Donderdag moet mijn auto naar de Renault meneer voor een APK keurig. Op het moment blokkeerd mijn subwoofer kist de toegang tot het reservewiel.
Moet deze bereikbaar zijn volgens de APK keuring?

Alvast bedankt!

berry_p

volgens mij niet.
er is bij mij althans niks over gezecht.

ppveenstra


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EbOoZ

Das mooi zo :D Bedankt voor jullie antwoorden!

coupe-monte-carlo

hij is niet verplicht, maar als hij er in ligt en is niet goed, kan hij wel afgekeurd worden... toch? of heb ik het nu mis ???

Ferdi

ik heb hem ook niet meer erin liggen  ;D en wordt ie idd goedgekeurd... ik heb voor de zekerheid een busje met lucht in mijn auto liggen, dat ik nog altijd thuis kan komen mocht er een band lek zijn... maar bij een klapband heb ik brute pech... maar ja, meestal kun je dan ook niet meer zelf doorrijden  ;)

Dennis Postma

Als je een nieuwe auto koopt heb je zelfs al bij diverse merken de keuze tussen een banden reparatie setje en een reserve wiel, dus er worden zelfs veel auto's zonder zo'n wiel geleverd, dus lijkt mij niet verplicht voor de apk  :-\

Navione

 >:(
Kon niet eens kiezen, maar moest genoegen nemen met een setje van twee spuitbussen...

Jawel, standaard zo geregeld door de Cr?ateur d'Automobiles.

Wordt 'verkocht' als gewichtsbesparing!

Het blijft behelpen? ;)

Broekie

zijn die setjes ook los te verkrijgen ??

en waar zijn ze te verkrijgen ? alleen bij de dealer of ook bij een goede auto-zaak ?
en wat kost zoiets?

Navione

Citaat van: Henry "Don Broekie" op 21 februari 2005, 23:31:08
zijn die setjes ook los te verkrijgen ??

Ongetwijfeld, de hele auto vervangen na een lekke band zou imho teveel gevraagd zijn? ;D

Citeeren waar zijn ze te verkrijgen ? alleen bij de dealer of ook bij een goede auto-zaak ?
en wat kost zoiets?

Remko de W.?

ppveenstra

19 euro remco? :D
weet niet of het super is voor je banden, daar zijn namelijk de meningen over verschillend over!! ;D

Mck

Die rommel spuit je in je band, en dat kost je meteen ook een nieuwe band!!
Je kunt het er niet weer uit halen.

Best sneu geld als er maar een klein gaatje in zat, en je het normaal kon laten repareren.... :'(


De uitdaging is gewoon een strakke koffer te maken, maar wel zo dat je evt. weer bij je reservewiel kan! :D

EbOoZ

Hahaha gewoon een soort klik-bouw-pakket in elkaar zetten ;D

Broekie

ja we gaan allemaal knex gebruiken voor de audio inbouw.... :-\

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev