Advertenties


Mario1986

Gestart door Mario1986, 3 april 2014, 17:56:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mario1986

Goede dag allen,

Ik had me al voorgesteld maar bij deze nog een keertje met een stukje auto geschiedenis van toen tot nu.
Ik ben begonnen in een oude Nissan Micra hier heb ik geen foto van maar ook niet foto waardig voor die drie maand die hij heeft dienst gedaan.
Toen kwam er een Nissan 100NX 1.6E ook hier heb ik geen foto van maar deze heb ik maar een jaar gehad toen heb ik met deze auto een ongeluk gehad dit was niet te herstellen dus heb hem de deur maar uit gedaan en een Nissan 100NX 1.6I terug gekocht, hier heb ik het nodige aan verspijkerd Nieuwe 17inch velgen, m3 spiegels, achterbumper, sportuitlaat, en een op maat gemaakte achterklep zoals een Honda del sol en de nodige audio.(foto's hieronder)

Na deze ongeveer 2 jaar gehad te hebben heb ik de deze in een opwelling verkocht en een golf 2 terug gekocht voor de lol deze heb ik mat zwart gemaakt, verlaagd, audio en nog wat kleine dingen.(foto hieronder)

Met de Golf heb ik toen meegedaan aan een auto rodeo (dat is zeker aan te raden erg mooi om te doen)als vervanger van de Golf een Peugeot 306 gekocht deze heb ik ook niet al te lang gehad. (zie foto's hieronder)

Toen heb ik nog 6 maand een VW Lupo gereden deze helaas weg moeten doen vanwege gezinsuitbreiding had deze net verlaagd met een schroefset en ook net nieuwe wielen voor gekocht.(zie foto van auto en mijn gezinsuitbreiding)



Toen maar gekozen om als gezinswagen te gaan voor een Renault Mégane 1.6 deze vrij standaard gekocht.(zie foto)

Deze na ruim 2 jaar toch maar gaan veranderen waaronder andere uitlaat, powerfilter, nieuwe velgen en de verlagingsveren zoals hieronder staat hij er nu bij.


Verder wil ik de auto nog subtiel verder stylen heeft iemand ideeën of suggesties dan hoor ik het graag.

Mario1986

Kleine update:
Eerste stukje carbon folie van 3M geplakt is een geduldig werkje maar is goed te doen met genoeg geduld.

PS. staat er ergens op het forum beschreven hoe je de spiegeladapters demonteert van de Mégane 2?

Foto:

Mario1986

Ben gelijk maar verder gegaan nu beide stijlen klaar en de eerste spiegel adapter klaar.

Foto voor


Foto na

Mario1986

Al een poosje niks meer gebeurd hier.
Wil nog steeds wat kleine dingetjes doen zoals ander grilletje.(2 bedrijven gemaild hiervoor geen reactie iemand een goed bedrijf die ze kan leveren?)
De speakers in de hoedenplank weer aansluiten. (op zoek naar een kleine versterker heeft iemand er hier eentje over uiteraard tegen betaling? anders haal ik een nieuwe)
Eventueel donkere koplampen zijn deze er? Wil geen angel eyes.(iemand enig idee of deze er zijn?)
Achterste ramen laten tinten(is er iemand hier die dit netjes kan uiteraard tegen betaling of weet iemand een goed bedrijf omgeving Zutphen)
En zou graag nog mijn trekhaak willen veranderen voor afneembaar.

Alvast bedankt voor het meedenken _o_

Mario1986

Goede middag beste leden,

Ik ben al erg lang niet meer actief geweest zie ik, maar toch zit er een leuke verandering aan te komen voor mijn Mégane.
Ik heb voor twee weken geleden mijn scooter met plasti dip gespoten en dit ging zo mooi en vooral erg leuk om te doen dat ik besloten heb om de Mégane ook te gaan doen.
Dit gaat aankomende zaterdag gebeuren ik zal proberen zondag foto's te plaatsen van het plasti dip project !-!

Mario1986

Bij deze de foto's.

Eerst de auto grondig gewassen.


De auto en de carport netjes afgeplakt.


vervolgens eerste laag erop.


laag 2 erop.


laag 3 erop.


de laatste kleur laag erop.


Alleen iets te veel pearls in de laatste twee blanke lagen maar toch tevreden met de kleur.



Zo is die zonder de zon erop



En nog 2 foto's van vandaag.


Mario1986

Weer poosje rustig maar was toch niet helemaal tevreden over het eindresultaat(kleur)

Nu zeker wel tevreden.

Maar weer opnieuw gedaan zie hieronder de resultaten.










Mario1986

Beste leden,

Ik ben echt niet actief meer op dit forum maar lees hem zeker nog wekelijks _o_
Aan de auto is weinig veranderd wel heb ik voor een maand terug pasklaar Privacy Shades gekocht hier ben ik zeer tevreden over.
Ook afgelopen weekend maar eens de volledige plastip eraf gehaald aangezien ik toch niet tevreden ben met hoe het op sommige plekken blijft zitten.
Onder de achterlichten liet hij iets los(beide lichten op exact dezelfde plek) en bij de spoiler in de naad liet hij los.
Op de vlakke delen zat het er zeker nog mooi op.

Mocht iemand ook een een keer iets willen plasitdippen voor een kleine vergoeding kan de compressor met spuit geleend/gehuurd worden.

Hierbij een paar foto's van het ontdippen :D

En dat hij weer mooi kaal is  !-!








EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev