Advertenties


Björn's 1.4 16v

Gestart door Dropsleutel (Björn), 11 april 2011, 13:35:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dropsleutel (Björn)

Genietend van een lekker zonnig middagje ook maareens besloten een projectpagina aan te maken  !-!

Mijn naam is Björn van den Ouweland, bouwjaar 1990, ben geboren en getogen in Etten-Leur.
Ik werk als assistent luchtverkeersleider op vliegkamp De Kooy in Den Helder, namens de luchtmacht.

Sinds november 2009 rijd ik een Coupé 1.4 16v:




Nog geen week later kon ik de oude velgen van Peter (paikey) overnemen voor een prikkie, en stond de wagen op nieuwe schoentjes:


Hierna volgden chromen zijknippers en achterlichtjes:




Er liggen een subje en versterker in de kofferbak:


Inmiddels ligt er een andere (universele) uitlaat onder:


Begin dit jaar van Denman black angeleyes kunnen overnemen:


Graag wil ik al een tijdje de chromen grilletjes, alleen ik kan ze niet zo snel ergens op de kop tikken, buiten de dealer om dan.
Ook xenon is, zeker in combinatie met de angel-eyes, een must als de portomonnee het enigszins toelaat.
Misschien ga ik hem ooit nog verlagen, maar ik ga niet aan de bumpertjes en dergelijke beginnen.

Op het moment gebeurt er ontzettend weinig aan de auto, aangezien ik de huur van mijn appartementje in mijn eentje moet opbrengen, in plek van met mijn (inmiddels ex-)vriendin, en helaas groeit ook op mijn balkonnetje het geld niet aan een boom.

Als er op- of aanmerkingen zijn, hoor ik het altijd graag natuurlijk!  Y
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Dropsleutel (Björn)

#1
Even wat foto's gemaakt na een snelle wasbeurt

21 april 2011  :grin:

Mooie landweggetjes:













En aan de Waddenzee:











En zelfs zwanen hebben een interesse voor Méganes  8)7




Ook staan er enkele kleine updates te gaan gebeuren:

Van Bierbuik18 setje xenonlampjes overgenomen, zodat eindelijk mn angeleyes halogeen-vrij zijn in daily mode :P
Van Sijm138 (Jesse) setje Apex verlagingsveren overgekocht, goed voor 3cm verlaging aan de voorkant
Hierna gaat natuurlijk ook de achterkant een stukje naar beneden (Hopen dat ik hier minder pech mee heb dan Koen :x)

In de loop van de lente/zomer wil ik enkele dingetjes in de kleur van de auto gaan spuiten:
- Spiegels
- Handgrepen
- 'Voorbumperlipje'
- Stukje antenne
- Ruitenwissersproeiers
- Knopje kofferbak

Zit er ook nog over na te denken de remklauwen en misschien trommels te spuiten.
Niet rood, geel, of blauw, dat vind ik zo standaard. Ook voor dit spul denk ik na over een mooie grijstint. Iemand hier ervaring mee/foto's van?  _o_

Dat was het wat mij betreft weer voor vanavond, zodra de volgende update's klaarzijn meld ik me weer  --
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Dropsleutel (Björn)

Zoals jullie gemerkt hebben is het ontzettend stil geworden onder mijn projectje. Dit doordat mijn wagentje steeds meer kleine kwaaltjes kreeg, en ik dus mijn portomonnee moest trekken voor andere dingen, die ik niet 'project-noemenswaardig' vond.
Ook op het forum zelf ben ik weinig meer actief geweest, doordat ik het druk heb met mijn werk i.c.m. een studie 4 avonden in de week.

Afgelopen weekend heb ik een proefritje gemaakt in een nieuwe Seat Ibiza 1.2 Ecomotive, en deze beviel me zo goed dat ik de knoop snel doorgehakt heb, en er een gekocht heb. De levering wordt verwacht januari 2012, dus wanneer het zover is zal ik jullie in het daarvoor bestemde topic nog enkele foto's laten zien.

Specs:
Seat Ibiza SC 1.2 Ecomotive
Copa-uitvoering, zwart metallic
Verbruik van 1 op 29 (volgens de dealer kan ik rekenen op zo'n 1 op 24, ook zeer zeker de moeite)
Wegenbelasting vrij

Via deze weg allen bedankt voor de moeite, uitleggen, en gezelligheid hier op het forum, en wie weet tot ooit op een meeting.

Gegroet, Björn
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev