Advertenties


Dynamo

Gestart door A110, 30 november 2006, 16:04:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

A110

Geachte mensen,

Heb me eindelijk maar eens aangemeld op jullie forum. Het is een geweldige plek.

Ben sinds 4 maanden de trotse bezitter van een Megane II 1.5 Dci met 88.000 km op de teller.

Heb er al bijna vijfduizend plezierige kilometers erop zitten.
De enigste problemen was een kapotte regensensor en een rammel in de linker voor stijl (dit heb ik zelf verholpen).

Nu ben ik vanochtend helaas langs de kant van de weg komen te staan met een ratel, wat rook en een rubber schroeilucht uit de motorruimte.
Heb de ANWB gebeld en die waren binnen 10 min ter plekke, maar konden niks aan het probleem doen ze hebben een berger gebeld die ook weer heel snel (15 min) ter plekke was om mij en mijn auto naar mijn garage te brengen.

Nu bleek de vrijlooppoelie van de dynamo kapot te zijn of de dynamo zelf, dit moeten ze nog uitzoeken. Ik ben met een andere auto naar mijn werk gegaan.

Nu is mijn vraag hebben jullie dit ook al eens meegemaakt en is dit een bekend probleem?

Ik wacht jullie reactie's af.

Groet Jeroen (A110 mogen jullie raden waar dat voor staat)




Timo Zuiderduin

Citaat van: A110 op 30 november 2006, 16:04:37

Groet Jeroen (A110 mogen jullie raden waar dat voor staat)


Alpine  _o_

A110

Bedankt voor de info.

En ja dat is hem.

Een A310 is ook een hele mooie auto maar mijn voorkeur gaat uit naar de A110.
Smaken verschillen gelukkig anders zou het zo saai zijn in Nederland.
Neem eens een kijkje op mijn site daar staan foto's van mijn Alpine A110.
http://home.wanadoo.nl/jeroenwaardenburg/index.html

Maar zit er dan nog een coulance regeling op die dynamo's? en zoja tot welke leeftijd en kilometerstand.

m.v.g. Jeroen

A110

Hallo,

Heb net mijn Megane weer opgehaald.
En het was inderdaad de poelie van de dynamo die aan flarden was.

En de kosten hiervan vielen ook wel mee.
Het onderdeel is niet zo duur en de nieuwe multi-riem ook niet maarja de arbeid zal wel wat hoger zijn. Ze zijn zo'n 2 uur bezig geweest.

Rekening heb ik nog niet maar ze schatten op zo'n Euro 180,00 ex btw.

Jeroen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev