Advertenties


Plotseling veel speling stuur en wielen : stuurhuis defect?

Gestart door Abraxas, 3 februari 2018, 15:58:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fluppie

Nee cabrio van 20 jaar oud gewoon onderhoud en nog steeds zonder probleem door de keuring  !-! niks los niks vast gewoon alles op de goede plek Y

richard65

#16
Nee nooit meegemaakt maar dat hoeft ook niet.
Ik controleer eerst of alles vast zit als er ergens speling op zit of dat er rare geluiden kenbaar zijn(heb in de loop der jaren vele verschillende automerken in onderhoud gehad.

Inderdaad aardige mensen bij Kwikfit maar ik kom er alleen soms nog voor banden als ze nergens anders goedkoper zijn en niks anders meer.(Ook mindere ervaringen gehad bij Kwikfit(Bodemplaat incl aftapplug vergeten terug te plaatsen na olie wissel,aangeven na airco beurt dat aircopomp kapot is terwijl hij gewoon goed is ze hadden er te weinig R-134a in gedaan,advies geven om de remmen te laten maken na APK terwijl remschijven en blokken in de achterbak van de auto lagen,(Controlepunt APK Reserveband),
aandrijfashoes laten vervangen, bij thuiskomst zaten alle twee de klemmen al los en kwam het vet eruit gedropen.

Nee voor mij niet meer,

Misschien is er ooit al een ander stuurhuis geplaatst en vergeten om het spul aan te draaien zou me er niet zo druk om maken.

Zet het goed vast, in de gaten houden, en over een tijdje controleren of alles nog vast zit.

In ieder geval bespaar je maar mooi weer op de veerpootlagers !-!

Daarom vind ik controle belangrijk om een goede diagnose te kunnen stellen :police:

Check Check Dubbel Check

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev