Advertenties


startmotor blijft starten!

Gestart door achachach, 17 september 2011, 06:02:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

achachach

Weer eens wat anders. I.p.v. dat het startrelais het niet doet en de startmotor weigert blijft de mijne als ik de knop indruk continu starten zonder aan te slaan. Als ik de startknop hierna weer indruk stopt hij weer. Blijft deze gewoon 'plakken' of is er iets anders aan de hand? Iemand ervaring mee? :huh: Uiteraard gebeurd dit niet altijd maar wel steeds vaker.

cabrio1

#1
startrelais die kapot is, en ipv niet starten, dan deze blijft doorstarten? Dus dat het startrelais blijft hangen.
wil ook wel is gebeuren.
Blijft de startknop niet hangen?


: Verkeerd gelezen. Als je auto niet aanslaat krijgt deze geen branstof. Of als het een benzine is, misschien geen vonk van de bougie.

Misschien een keer laten uitlezen bij de dealer? Misschien staat er wel een fout in en is t probleem zo opgelost.

matthew

Of je bdp sensor is stuk.

En als je een 2.o hebtkan het ook nog wel eens zijn dat je gasklep blijft plakken.

Of je nokkenassensor is stuk.

Even langs de dealer gaan om de auto te laten uitlezen.

achachach

Bedankt voorde reacties. Ik heb een 1.6 op gas. Aan de nokkenassensor is al eens gesleuteld en er zijn daar onderdelen vervangen/afgesteld. Ik zal 'm  van de week eerst eens uit laten lezen.

achachach

Probleem verholpen; mijn vehikel uit laten lezen >>> toerental sensor kaduuk , wanneer deze warm wordt weigert hij. Wel vreemd dat ik geen foutmelding kreeg maar ja. Na een donatie van 165 pleuries ben ik weer onderweg. Renault en sensoren gaan niet zo goed samen.

matthew

Dus bdp sensor stuk,deze geeft ook geen foutmelding op je display.


fitz

pffff 165 euro's... dingetje kost wat? 4 tientjes?.... dus onderzoek via clip en 10 minuten monteren kost 120 euri... nice..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev