Advertenties


Renault Megane cabrio en kinderen achterin (autostoeltje en hoeveelheid wind)

Gestart door Caroline81, 15 februari 2011, 21:04:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Caroline81

Hallo, ik ben nieuw op het forum en net uitgebreid rondgekeken en kon dit onderwerp nog niet vinden. Vandaar dat ik een nieuw topic open. We zijn ons aan het orienteren op een (2e) auto en hebben ons oog laten vallen op een renault megane cabrio.

Ik heb een aantal vragen en hoop dat iemand me verder kan helpen
- Hoeveel wind vang je achterin (is met dit weer lastig te testen)?
- Is het mogelijk om een kinderstoeltje achterin te plaatsen?
- Heeft iemand ervaring met het rijden (open dak) en kinderen achterin? Is dit mogelijk of af te raden ivm teveel wind.
Het zal geen snelweg zijn maar kleine stukjes naar strand oid

Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes Caroline

Erwin Haanen

Hallo Caroline

Ik heb nog maar 1x opengereden dit jaar ,dus kan het niet zeggen vanachter,maar bij bewering zou het tot 70km/h door het turbulentieruitje windvrij moeten zijn.
Zodra het mooi weer is zal ik het eens testen.

Groetjes


Erwin
megane 4 station 1200 gtline

Guner

Hé Caroline ,, ik ben ook pas van vandaag lid en heb een megane cabrio van 2008,, ik heb dit jaar al geregeld rondgereden met het dak open en mn dochtertje vind het super , en zolang als ik niet boven de 70km/h kom valt dit goed mee zeker voor kortere afstanden , op 50 is wel veel beter en die 20km/h doet veel meer wind opwaaien op de achterbank.

mvg giel

Stefan

Hebben we het hier nu over een Megane I, II of III cabrio (CC)...........?? :?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

snelweg met iemand achterin is geen doen vind ik ... afgelopen jaar mn zoon achterin gehad die is in dit geval al 12 maar die ond het net niks ook al was het onwijs mooi weer buiten en geen wind

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev