Advertenties


Kraak in auto rechtsvoor

Gestart door D-J-W, 18 maart 2010, 08:54:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Mijn leen-peugeot van een paar weken geleden had het ook Y (wel handig)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

D-J-W

zaterdag schanier punt van de gordelhouder gesmeert en de piep is verdwenen, probleem opgelost.

SigSauer

Hallo,

Klinkt misschien lachwekkend, maar ik had ook een rammeltje rechtsvoor.
Terug naar de dealer en wat bleek, het lag aan de lifehammer.
Geen probleem meer.

groeten Rob

matthew

Dat is mooi,toch fijn dat sommige dingen simpel kunnen worden opgelost/gevonden kunnen worden.

D-J-W

Ik heb een 2de rammel bij het raam naast mijn rechter oor.....  nog geen idee wat het is de rubbers ?

D-J-W

Het lijkt opgelost, het achterpaneel onder het achteraam waar je speakers zitten daar zit de kraak.
Door hard op het paneel te drukken voelde ik dat het "vast klikte" in iets. Het zat dus los....

matthew

Dat is mooi snel en simpel opgelost,het wil idd nog weleens dat een klemmetje van de bekleding net niet lekker vastgeklikt zit en dit kan een zeer irritant bijgeluid geven.

Ze moeten jou inhuren bij een garage voor oplossen van kraakhes en piepjes,want dat zijn vaak geen leuek dingen om naar te zoeken. haha

DHL

Tja.... kraakjes en piepjes. Da's iets dat Renault blijkbaar gratis meegeeft haha.
Nu over die gordel, ik heb nog een megane 1 cabrio... en die kraakt op dezelfde plaats. Blijkbaar hebben ze dit nog niet bijgeleerd ondertussen. Ook m'n nieuwe Espace kraakt hier en daar. Word er ook zot van...

A110

Kraakje's en piepje's heb ieder merk en niet alleen Renault.

Ik zeg altijd je hebt zomer en winter kraakje's. Dit komt omdat er zoveel verschillende soorten kunstof en materialen worden gebruikt en die kunstoffen en materialen werken en zetten uit bij verschillende temperaturen. dat kan kraakje's of piepje's veroorzaken.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

leonsaanen

#24
Hoi Allemaal ,
Ik heb een megane coupe tce 130  mijn auto is bijna een jaar km 27800 km de auto krijgt steeds meer rammeltje en kraakjes is stoor mijn echt aan !!! en als je naar garage rijdt dan rijdt er een monteur mee en die hoort  het niet  wat moet je hier mee !!
is een mooi model  megane  coupe !!!  

Benjamin Renon

Stel je ook even voor in het wie is wie gedeelte. ;)

Voor een eerste post vind ik het behoorlijk negatief. Er zijn toch ook genoeg goede zaken aan de auto te vinden? :huh:

Ik denk ook omdat je weet dat het rammeltje er is en je er extra op gaat letten dit steeds meer gaat irriteren. Vind dat een rammeltje, kraakje of wat dan ook een auto laten "leven".

Zoals boven jou post aangegeven wordt heeft heeft ieder merk zijn rammeltjes, kraakjes, piepjes etc. Zelfs als je een nog duurdere auto rijdt vind je altijd wat dat kan storen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

leonsaanen

Citaat van: leonsaanen op 22 februari 2011, 21:12:42
Hoi Allemaal ,
Ik heb een megane coupe tce 130  mijn auto is bijna een jaar km 27800 km de auto krijgt steeds meer rameltje en kraakjes is stoor mijn echt aan !!! en als je naar garage rijdt dan rijdt er een monteur mee en die hoort  het niet  wat moet je hier mee !!
Ik denk dat mijn laaste renault is , is een mooi model  de coupe dat is ook alles  >:( >:(

paqbro

Mijn vorige auto (TCe 180 Privilege) had geen kraakjes of andere bijgeluiden.
Mijn huidige RS 250 heeft dat ook niet, bij de Megane 2 had ik wel veel bijgeluiden
Renault Mégane 3 RS250, cup onderstel , Recaro stoelen, Xenon verlichting, 19 inch velgen.

Erwin Haanen

ik heb de nieuwe cabrio n die kraakt en piept zoals nooit van te voren,maar dat neem ik er voor lief bij.
megane 4 station 1200 gtline

Jan2

Sinds vorige week heb ik ook een nieuwe megane coupe-cabriolet III dci met EDC automaat. Rijdt geweldig met deze automaat en in vergelijking met mijn vorige wagen een megane cabrio 1 heeft deze (nog) geen last van kraakjes, piepjes enz. Maar ja, ik heb hem ook nog niet open kunnen rijden. Zodra dat weer kan zal ik eens kijken of ie dan ook kraakvrij is?!     

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev