Advertenties


dvd interface voor standaard tomtom systeem

Gestart door sunshine, 3 februari 2010, 00:12:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sunshine

Hey,

ik heb een megane 3 coupe besteld met het tomtom systeem (dus niet de carminat optie van 2000eu)
ik was op zoek naar de mogelijkheden om dvd af te spelen
en heb de volgende oplossing aangeschaft om in te laten bouwen zodat ik niet 2 schermen in mijn auto heb:

interface kabel beeld + geluid
half din dvd-speler compact (onder bestuurdersstoel)

nu kan ik dus dvd kijken (luisteren) op het standaard tomtom scherm en switchen tijdens het rijden tussen dvd en tomtom tijdens het rijden
het moet allemaal nog ingebouwd worden maar ik vraag me af of iemand ervaring heeft met deze oplossing en de ervaringen :)

gr schrik

SDM

Ben wel erg benieuwd of dat switchen goed gaat, zie graag de plaatjes hier op het forum. (of filmpje op jij buis)  :)

sunshine

filmpje zal ik nog wel plaatsen als het goed werkt :)
het is erg duur ben ik met je eens, maarja ik wil niet 2 schermen in mijn auto en ik vind het gewoon makkelijk om mijn muziek collectie op dvd te branden ipv 10 cds, muziek festival dvd ook erg vet of telkens een extern apparaat aansluiten wat niet bevordelijk is voor de kwaliteit voor je geluid, helemaal als ik toch weer een versterker etc ga inbouwen

JohanC

Ik ben heel nieuwsgierig naar foto's, filmpjes, tekeningen en gebruikte apparatuur.

Erwin Haanen

is dit ondertussen al gepost geweest.ben eens benieuwd hoe het gaat

groetjes
megane 4 station 1200 gtline

sunshine

is nog steeds niet productieklaar, test product bleek nog niet correct te werken

Den

je kunt in de headunit het videosignaal op zoeken. onder breken met er daarna een videosplitter tussen zetten.
Beetje idee als de clarion mss-433 of 443  8)7
Het is al vaker gedaan. maar of het simpel te doen is bij dit systeem kan ik niet zeggen.
In Frankrijk rijd er 1 rond die het scherm ook als pip kan laten spelen, dvd kijken of scherm en tomtom is klein gedeelte. bij aanwijzingen kan hij het scherm groter zetten. Bij achteruit komt in het pip deel het beeld van de achteruitcamera naar voren.
Verder is er een touchscreen van gemaakt.
Weet niet of dit er standaard op zit/zat

Ziet er wel mooi uit. kan enkel de site niet meer vinden :(
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev