Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 47

Gestart door Stefan, 27 mei 2013, 13:42:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Dat schuren was ongetwijfeld een pokke klusje Robin.

Je buren zullen ook wel blij geweest zijn met al die zwarte stof.  :D

Karin

Robin, ik zou schoolbordverf gebruiken, dat is ook matzwart en dan kan je er nog wel extra leuke dingen mee doen haha.

Mark V.

Mvg. Mark

Umpire (Robin)

Citaat van: Karin op  9 juli 2013, 21:59:32
Robin, ik zou schoolbordverf gebruiken, dat is ook matzwart en dan kan je er nog wel extra leuke dingen mee doen haha.


Dan mag jij er volgende keer iets leuks op schrijven! :D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Roy (Coup a One)

Robin tipje v.d. schilder ;) lichtgrijze grondverf over je rode dak dekte wit direct na twee lagen af, nu heb je er straks de 5e er op zitten en ben je nog niet tevreden (jammer) Y En in principe na elke laag lichtjes opschuren, behalve de dek laag _o_

Umpire (Robin)

Bedankt Roy! Ik ga dit meenemen in de how-to!

Voor mij de reden waarvoor ik geen grondverf heb gebruikt is omdat ik aan 1 pot witte verf genoeg heb, scheelt weer in de kosten.

Als je de auto gaat rollen is het wel gewenst om de deklaag te schuren, natschuren, korrel 400 en 600. Anders krijg je een sinaasappelhuidje, en dat wil je niet hebben op je auto!

In ieder geval thanks voor de tips!
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Roy (Coup a One)

Je denkt goedkoper uit te zijn met 1 pot maar uiteindelijk verbruik je meer lagen, wie was er in het verbruik v.d. verf dan goedkoper uit ;) juist ik denk de buurman :)

Umpire (Robin)

Heb in plaats van totaal drie lagen uit twee potten van 20 euro genoeg gehad aan 5 lagen uit 1 pot van 20 euro, dus lijkt mij goedkoper. Of is hier een wiskundig wonder aan de gang waar ik te stom voor ben om die te begrijpen :D
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Dante

Citaat van: Karin op  9 juli 2013, 21:59:32
Robin, ik zou schoolbordverf gebruiken, dat is ook matzwart en dan kan je er nog wel extra leuke dingen mee doen haha.
Ik heb hier eventueel nog 2 potten van de Gamma staan, die ik mezelf niet meer zie gaan gebruiken op de Coupe... ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Lennart

Hi Robin,

Leuke klus hoor, Zie dat je het juiste weer hebt uitgekozen..
Zijn waarschijnlijk meer liters (drink)water doorheen gegaan dan verf..  :D
Anyway, resultaat is wat telt !! Ben benieuwd naar je volgende update !!
assumption is the mother of all f*ck ups

Umpire (Robin)

Ik kan je inderdaad vertellen dat ik de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid van anderhalve liter meer dan dubbel heb gehaald..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Edwin Postma

De fotos zijn inderdaad erg mooi geworden _o_
Maar je classic blijft echt super !-!
Truckertje

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lennart

Strakke foto's mark.. Ziet er goed uit !!
assumption is the mother of all f*ck ups

Renegade (Mark)

Dankje dankje  _o_ ! En de bedankjes voor de foto's moeten naar Benjamin _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev