Advertenties


Alternatief voor Lasur van de achterlichten

Gestart door alex1968, 2 juli 2014, 23:47:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alex1968

Hallo,

heeft iemand ervaring met folie voor de achterlichten ?
Dit als alternatief voor het Duitse Lasur gedoe.

Mag dit wel of word oom agent dan boos.

Hier een linkje;    http://www.youtube.com/watch?v=s0xR5JDv2CM

En hier te koop;     http://www.ebay.nl/itm/181212826064?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_3274wt_1398

Alvast bedankt, Alex.




Rogier

Je mag je lampen niet beplakken met folie en ook niet donkerder spuiten met lampen verf/lak. Het is allemaal te koop maar het mag niet want je bent een stuk minder zichtbaar.

Willem

Da's niet helemaal waar Rogier, zolang de kleuren goed zijn, er genoeg licht door wordt gelaten en er een reflector aanwezig is kan er niet veel van gezegd worden.

Dante

Nou Willem, Rogier heeft gelijk. Volgens de letter der wet mag er dus niets op de achterlichten aangebracht worden.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark29

Inderdaad, als ik een auto zou krijgen voor de apk, en de verlichting is beplakt, dan keur ik die af.
Maar je mag er wel een stukje tape op plakken, maar niet boven het reflector gedeelte of verlichting. Omdat het licht uitstraling dan anders word.
Met andere worden, je kan bijna nergens iets op plakken.

Tedo

Ik heb gelaserde achterlichten (momenteel alleen niet op de auto), en daar komt ook minder licht door. Echter is er niets op geplakt of gespoten, dus het mag wel. Bovendien heb ik er fellere led-achterlichten ingezet.
Helaas is ook de reflectorfunctie nauwelijks meer zichtbaar, vandaar dat ik ze voor de APK heb gewisseld (en daarna nog niet teruggeplaatst heb).

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev