Advertenties


Pook?..

Gestart door gielguner, 24 april 2013, 22:35:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gielguner

Hey iedereen, ik heb een megane 2 cc fh2.
Voor in achteruit te gaan moet ik zo een "lipje" net onder mn schakelpook omhoog trekken..
Kan ik daardoor geen andere pook installeren? Iemand al ervaring mee?
Ik zou er graag eentje opzetten waar dan digitaal je versnelling opstaat :p

Grtz Giel

matthew

Als dat achteraf te krijgen is kan het wel, als het maar werkt om je lift te kunnen gebruiken om in de achteruit te kunnen komen.

Stefan

Als je hem niet omhoog kan trekken (beveiliging) dan kan je hem ook niet in zijn achteruit krijgen... :neen:
Lijkt me niet zo handig.. l- :coffee:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

gielguner

Njh dat vraag ik me eig af.. Hoe merk ik het verschil daarin op? En is het dan moeilijk om te installeren?
Alvast bedankt

matthew

Pookknop vervangen is gewoon eraf trekken.
Maar je moet wel een pookknop hebben die gelift kan worden.
Wat is het verschil als dat niet kan: nou dan kan die niet in de achteruit. Is toch lastig.

Roadkill (Michiel)

Hmm ik hoef volgens mij niks omhoog te trekken, maar moet hem juist iets induwen, wist niet dat er verschil in zat... (kan het me ook niet herrinneren van de sloop Grand tour (ook ph 2) waar ik laatst het 1 en ander uitgesloopt heb.... (behalve de pookknop want ik krijg die krengen dus echt niet los :( )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Michiel; jij hebt een vijfbak. In de Megane II hebben alleen de 1.9 dci en de 2.0 16V een zesbak met de welbekende ring die je omhoog moet trekken. Bij de vijfbak hoeft dat niet (ook niet indrukken trouwens).

gielguner

Nene ik bedoelde hoe het verschil ziet in de aftermarket pookjes die je kan gebruiken zodat ik hem wel in R krijg :p
Of bestaan er dan voor dit systeem geen andere?
Grtz Giel

Benjamin Renon

#8
Je moet er een hebben waar een achteruitrijvergrendeling opzit. Deze geven ze meestal een aparte benaming. Check anders autostyle.nl eens daar moeten ze op staan of ze wat voor je zijn is een tweede.

http://www.nlpower.com/Producten/tabid/41/CategoryID/117/pageID/3/Default.aspx#page=1&f_261292=261294
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

St3pHaN

Bij mijn megane 2 hoef ik de pook niet in te duwen om hem in zijn achteruit te zetten, ook niet omhoog. :P

J to the H (Jeroen)

Citaat van: Tedo op 29 april 2013, 17:53:48
Michiel; jij hebt een vijfbak. In de Megane II hebben alleen de 1.9 dci en de 2.0 16V een zesbak met de welbekende ring die je omhoog moet trekken. Bij de vijfbak hoeft dat niet (ook niet indrukken trouwens).

Klopt Stephan, zie hierboven.

St3pHaN

#11
Thnx  _o_ ti's al laat he

[EDIT]Geen berichten direct boven je quoten svp :police: :thx:

gielguner

Iedereen bedankt voor de info.
Er zit intussen eentje op van momo.
Het was dus gewoonweg hard sleuren aan dat spel :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev