Advertenties


Lampen laten knipperen bij ont- en vergrendeling

Gestart door ThE-BaKeR, 26 november 2004, 20:55:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

cmonsprenger

Bedankt colima! !-! Als omschrijving staat er:

Wie zijn voertuig met de One Touch MT2000 uitrust, schakelt naar een hoger niveau qua veiligheid en bedieningscomfort. De compacte besturingseenheid wordt eenvoudig op het knipperlicht aangesloten. Bij het eenmalig aantikken van de richtingaanwijzer zorgt de MT2000 ervoor dat het knipperlicht nog 3 à 4 keer naknippert. Bovendien kan het relais op de centrale deurvergrendeling worden aangesloten, zodat het knipperlicht het openen of sluiten met een knippersignaal bevestigt.

Vooral het dikgedrukte? Zou dit dan nog wel goed gaan, niet dat ie dalijk altijd standaard als ik richting aangeef langer gaat knipperen? Maar ik denk dat jij hier niet meer over kan zeggen aangezien jij een andere versie hebt van dit kastje. JAmmer dat die niet meer leverbaar zijn :neen:


Colin

Als ik op het plaatje kijk dan kun je dit met de inbouw wel veranderen. Met de oude versie is het een kwestie van draadjes aansluiten. En het naknipperen is tegenwoordig standaard op nieuwere auto's iets wat ik persoonlijk als prettig ervaar.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

cmonsprenger

Hmm jammer, dan denk ik dat ik dit toch maar niet ga doen.. Omdat hier verder toch nog niet echt ervaringen mee zijn of iets met dit kastje. als ik nou zo aan dat oude kastje kon komen had ik het meteen gekocht en aangesloten. Dan maar zonder knipperen de auto op slot en van het slot halen ;) iig reuze dank voor het meedenken!

albert_coupe

ik heb een cv in laten bouwen en de orginele cv uit laten zetten zit nu op een kastje wat meer bereik heeft en knippert als je ontgendeld of vergendeld teven ook een klapsleutel werk prima en geen gezijk meet met dat ir oogje wat niet werkt


Colin

Dat is ook een optie. Werkt dat ook nog als je accu eraf gewerst is? Reset dus eigenlijk. Zo ja welk systeem heb je
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

albert_coupe

ik heb gewoon cv in laten bouwen

en als je de accu eraf haald moet je de noodcode weer invoeren dit gaat via de knop van de cv binnen

als je de gele en rode van de radio aan elkaar maakt onthoud de ecu de noodcode en vergeet deze niet als je sleutel eruit is geweest

dus ik zou zeggen ff naar de dealer om de code op te vragen kost niks
cv in laten bouwen op je knippers
en een gewone sleutel zonder dat klote iretje erin
ik heb het in laten bouwen bij c3 in alphen aan den rijn ..
www.c-3.nl ... ik hoor het wel mvg albert

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev