Advertenties


Demonteren tussenconsole en gehele dashboard (ook licht grijze deel!)

Gestart door ppveenstra, 16 augustus 2005, 15:23:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EbOoZ

Toch is het wel moeilijk kleuren kiezen. Alles zwart is ook weer zo donker :-X

peterachterop

in mn vakantie heb ik alles zwart metallic gespoten. zal vandaag ff wat foto's plaatsen


Dennis Postma

Kom maar op met die pics ben wel ff benieuwd hoe het in het eggie staat voor dat ik er aan begin  ;D

ppveenstra

Spullen i.d gehaald bij oudehaske, en bij mij wordt alles gespoten in de nieuwe kleur..in combinatie met zwart..

peterachterop



Sorry voor de kwaliteit de vingerafdrukken en de stof.
Zal van t weekend de wagen ff helemaal schoonmaken aan de binnenkant en duidelijker foto's maken.


Thijs_th

Citaat van: peterachterop op 17 augustus 2005, 14:29:03


Sorry voor de kwaliteit de vingerafdrukken en de stof.
Zal van t weekend de wagen ff helemaal schoonmaken aan de binnenkant en duidelijker foto's maken.


ziet er gaaf uit  :D......... ik was al benieuwd hoe het er met blanke lak uit zou zien maar het resultaat mag er wezen  8)


Decepticon#1

@Thijs,

glimt heel mooi in de blanke lak. Check projecten 'Stunticon'...??n van de laatste foto's.

Greetz,

Peter (de andere dan  ;D)

Dennis Postma

Kijk nu heb ik een goed voorbeeld, zo had ik het ook graag willen hebben, alleen heb ik de roosters al in een alu tintje en denk dat ik dat zo houd om toch de kleur iets te breken, maar ben nu iig overtuigd dat het mooi is  ;D

Michel Veltman

netjes hoor..wist niet dat het zo koud was bij je gisteren rond 4u ;) (-40graden) :) ;D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

peterachterop


Dennis Postma


Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

peterachterop

ja dat had ik door maar waar zie jij dat t -40 is om 4 uur?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev