Advertenties


leuk als eerste auto ?

Gestart door kevinbreda, 3 mei 2013, 02:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

de links/foto's werken niet.  ;)

BadEend

Klopt, is inmiddels gefixt.

J to the H (Jeroen)

Die rooie is hier al voorbij gekomen.
Erg bijzonder die two-tone. de deuren zijn een andere kleur.

kevinbreda

nou dat je het zegt ja

die rooie is verschillend

maar die zwarte zit jammer genoeg schade op niet dat krasje ofzo erg is maar dit is op de foto zo te zine best wa schaaie

kevinbreda

en bij de zwarte zit er maar apk op tot 03-09-2013

BadEend

#35
Een phase 2 is met jou budget best haalbaar als je dat wil tenminste.
Ook afhankelijk van hoe goed je bent in afdingen.  :q
Bij de aflevering krijg je meestal een nieuwe apk als die nog maar kort geldig is.


BadEend

Ik vind €600 voor een auto van die leeftijd en met die km stand nog vrij veel eerlijk gezegd.
Verder wel een mooie auto.

Umpire (Robin)

aan de ene kant ja, aan de andere kant is de kilometerstand hoog, zit er gewoon een scheur in de ruit en is je interieur ook aan vervanging toe..
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

Paul

Heb het gevoel dat je je keuze allang gemaakt hebt ;)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Lennart

Klopt Paul, dat gevoel had (en heb) ik ook  :)

Persoonlijk zou ik verder kijken.
Er is genoeg te koop wat binnen 't budget valt.
Liever een wat nettere auto, die je zelf kan veranderen naar je eigen smaak, dan een reeds "gepimpte" auto die er toch wel afgetrapt uitziet..
assumption is the mother of all f*ck ups

Tedo


kevinbreda

nou heb contact gehad met deze vrouw

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=231802701&cd=635029614970000000&asrc=st|fs

De auto is in goede conditie. Heb hem 2 maanden geleden laten apk keuren, waaronder een paar dingen laten repareren. Vorige jaar augustus 2012 nieuwe bobines erin gezet, bougie kabelset en angel eyes koplampen. Ik doe mijn auto weg, vanwege aanschaf voor grote auto door gezins uitbreiding. Bij de koop van mijn auto krijgt u nog een set stalen wielen met banden en wieldoppen van mijn Megane.

en hij is bereden door een vrouw dus als de motor ook nog zo netjes is enzo

dan komt dat wel goed dan

wat vinden jullie hier van

Tedo

Op het oog wel een leuke. Je laat je duidelijk leiden door uiterlijke tuning extra's als spoilers, skirts en lampen, dus dan moet je daar voor gaan.
Bereden door een vrouw. Nu wel ja, maar de 4 eigenaren voor haar? En het zegt niets natuurlijk (ik ken genoeg dames met een zware rechtervoet, of die gewoon doorrijden als ze wat ongewoons horen).

Umpire (Robin)

@Tedo 'wat is dat geratel? o maakt niet uit, moet over 10 minuten bij de kapper zijn' *BOEM* Riempje geknapt.

ja, ik ken ze 8)7
Wil je nog een Gin-Tonic? 'Tuurlijk, ik heb morgen Tonics te doen'

Niemand weet dat de broers van Bruce Lee, Crues en Mues, de ontbijtindustrie zijn ingegaan..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev