Advertenties


leuk als eerste auto ?

Gestart door kevinbreda, 3 mei 2013, 02:31:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BadEend

Nee hoor, maar dan heb je er wel een met een hoge(re) km stand.
Maar dat hoeft geen probleem te zijn.

kevinbreda

ja

ik heb vrienden die kunnen sleutelen

en weet je wat het ook is als ik in auto van 800 deuk er in rijdt om ongeluk mee krijg (niet te hopen natuurlijk)


dan maakt het mij niet zoveel uit hoef geen auto van 1500 a 2000 euro

ik vind 800 genoeg heb die gast gesproken aan de tel en mocht hem voor 600 ook mee nemen en heb nog niet eens gekeken

die maat van mij gaat gwn mee kijken als alles goed zit en rijdt schakelt remt goed en al de belangrijke dingen gaat die mee

en heb ik al een leuk cadautje als die hier staat en die gene de spullen nog heeft liggen

maar houw jullie op de hoogte

jammer dat er toevallig niemand in de buurt woont van de auto die hem fftjes wa beter kan bekijken :(

kevinbreda

zo theorie aangevraagt

21 mei om 10.15 examen ben benieuwt

Karin


mark

De theorie is lastig, heb er zelf ook 2 keer over gedaan.
Ze stellen de vragen dan net iets anders dan in het boekje/ oefentoets.  >:(  :rant:

Edwin Postma

Theorie heb ik in 1 keer gehad.
Voor mijn vrachtwagen heb ik de techniek ook in 1keer maar de administratie in 3x ( saaie zware stof)
Theorie moet je geluk mee hebben zoals ik.(had heeeeeeel veel dashboard lampjes)
Truckertje

kevinbreda

ja het is te hopen ik heb 2 weken de tijd nog om alles in me kop te stampen

dus hopelijk lukt het allemaal heb wel gemerkt dat ik paar keer slaagde met theorie examen en nu gewoon kei hard aan falen ben eerst 3 fout kei hard geslaagd
nu nog 3 keer gedaan 10 fouten denk verdorie zeg maar ben ook zon snuggere om te snel te klikken dus sla vragen over jammer genoeg

maar begin al beetje in autos te verdiepen ben al beetje technische aangelegd vandaag heel koelvloeistof systeem leeg getrokken bij me vriendin der renault megane coupe en koelvloeistof tankje vervangen

maar iedereen bedankt als ik geslaagd ben dan zet ik het hier ook neer

mark

ja haha, ik had die oefentoetsen op internet al zo vaak geoefend dat ik aan de plaatjes al kon zien wat de vragen en antwoorden waren.  !-!

J to the H (Jeroen)

Hahaha klinkt bekend.
Al moet ik zeggen dat het nu wel moeilijker is dan 8 jaar geleden..
Toen had ik 0 fout de eerste keer, maar er waren dan ook geen inzichtsvragen.
3 jaar geleden voor mijn motor gegaan en toen wel 3 fout meen ik.

Stefan

We dwalen nogal af heren.... :grin:
On topic dus.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

kevinbreda

ja srry dat we afdwalen

maar hoop eind deze me maand me geld te hebben en om die auto te gaan halen

hopelijk heeft de beste man hem nog

kevinbreda

#26
zo ben nog beetje aant rondkijken geweest voor een megane maar kan nou nog niet echt iets vinden die mooi is

me budget is iets verhoogt naar 1100euro

en de megane waar heel dit topic overgaat moet ik nog steeds naar kijken

maar zoek dus nog een megane/megane's onderweg richting heerhugowaard zo dat ik daar ook kan gaan kijken

dus mensen als jullie nog autotjes hebben richting die kant post het hier dan zit ik ze er bij

harstikke bedankt

en nog 1 week dan op voor theorie wish me luck XD


en ik hoorde tussen neus en lippen door dat een megane coupe 1.6e best slecht waren kwa motorische en waarom is dat dan



vinden jullie van deze

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/renault/m670339493-renault-megane-1-6-e-coupe-bj-1997.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

BadEend

Bij de 1.6e gaat de koppakking vrij snel stuk.
De 1.6 16v motor van de phase 2 is een stuk betrouwbaarder.

kevinbreda

#28
moet je wel phase 2 centjes hebben :)

heb er wel paar gezien ook met veel kms er op dat dan weer wel

maar tot nu toe niet echt iets moois gevonden

deze  miss http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=232106936&cd=635035442020000000&asrc=st|fs

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=226540465&cd=634937978180000000&asrc=st|fs

wat vinden jullie van die en voor welke zouden jullie gaan


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev