Advertenties


Originele lichtmetalen velgen Megane '97

Gestart door mab, 1 april 2012, 10:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fubar (Marcel)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  2 april 2012, 12:04:03
heb ik al :D (volgens mij standaard op de Meg2

Dat is mooi, want je rijdt m.i. zuiniger met een cruise control dan specifiek op energy savers, toch?
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roadkill (Michiel)

Nou merk wat dat betrefd echt wel het verschil met de huidige banden en de energy savers,rijstijl is niet verandert ,gebruik van de cc ook niet,maar het verbruik is wel gestegen. Dus dat moet ik de energysavers nageven,ze drukken het verbruik echt,maar de waardeloze grip maakt het wel een stuk onveiliger,dus dan maar een iets hoger verbruik.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Zullen we een beetje bij het onderwerp blijven? Het ging over origineel lichtmetaal voor de Meg 1 ph. 1.

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

In dat geval moet de titel even worden aangepast!  Y

mab

#20
Ik gaf aan dat ik bepaalde Continentals of Michelins wilde monteren maar het gaat mij om zo origineel mogelijke LM velgen.
Maar als we banden ook gaan behandelen moet de topictitel even aangepast worden.

Benjamin Renon

ik moet nog ergens een tweetal brochures hebben liggen voor de Coupé. Daar staan volgens mij een aantal standaard velgen fase 1 en fase 2 in.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dante

De Brehat & Etretat stonden als standaard in mijn Megane Break folder. Ik moet zeggen van de ph.1 zie ik ze meer met de Etretat Y

@Tedo: Je 1e link = deaud...:D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mab

#23
Er stonden een paar op mp http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/banden-en-velgen/546797970-14-originele-renault-velgen-4x100.html maar zonder detailfoto (heeft lichte stoeprandschade) vlieg ik niet direct overal heen.

Deze http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/renault-onderdelen/545369345-15-inch-sportvelgen-steek-4x100-banden-voor-renault.html zijn ook niet raar. Beetje sobere velg.
Banden zijn niet direct dezelfde die ikzelf zou monteren maar ze lijken me wel goed genoeg toe met die breedte.


Dante

Bij die Etretat zie ik op de 2e foto al stoeprandschade van veraf... Da's meestal geen goed teken...;)
En die 2e link is een 13-in-een-dozijn ontwerp, IMO. Sober idd. Niet mijn ding :neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mab

#25
Citaat van: Dante op  3 april 2012, 09:05:41
Bij die Etretat zie ik op de 2e foto al stoeprandschade van veraf... Da's meestal geen goed teken...;)
En die 2e link is een 13-in-een-dozijn ontwerp, IMO. Sober idd. Niet mijn ding :neen:
Heb een standaard sedan dus zoek ik ook om standaard velgen en geen uitgesproken sportvelgen oid al vind ik de taurus wel iets hebben.



Citaat van: Tedo op  2 april 2012, 10:48:52
Kijk hier eens:

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/bayern/autoteile-reifen/reifen_felgen/u900057

Kost je een tank benzine of € 80,- verzendkosten. Zit je nog ruim onder de marktplaats-prijs.
Is een retourtje van zo'n 1400km  8)7

Fubar (Marcel)

Citaat van: mab op  3 april 2012, 09:15:02
Is een retourtje van zo'n 1400km  8)7

Betere "testrit" kun je je niet wensen >:D
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dante

Heb ik idd ook gedaan voor m'n Reinastella's Y !-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dante

Hier ook nog 2 originele Renault Ph.2 velgen:
15":

16":

Geen idee hoe ze heten...:huh:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Bhuddymahn

Deze zijn ook nog standaard geleverd op de cabrio fase 1:


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev