Advertenties


Alarm Installatie!

Gestart door Alex, 20 september 2004, 21:25:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

ThE-BaKeR

Ja, ik had het gezien! Zijn er anderen die hem al in gebruik hebben?  :D

ThE-BaKeR


Michel Veltman

Citaat van: ThE-BaKeR op 20 oktober 2004, 22:41:35
In gebruik? ;D

vandaag word ie ingebouwd (als goed is)
afgelopen zaterdag ging niet door omdat de persoon in kwestie ziek was :(

kortom nog ff geduld ;D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ThE-BaKeR

Ben benieuwd naar de resultaten!

Michel Veltman

#19
nou het alarm zit erin ;D

CV heeft de beste man aangesloten op de handzender wat prima werkt...
enige waar ik nu net thuis achterkwam was de beste man vergeten is om de CV los te koppelen van de startsleutel...als ik auto op alarm heb staan en vervolgens doodleuk de steutelknop gebruik voor ontkoppelen startonderbreker (en CV) dan begint alarm te loeien ;D (omdat de deuren dan openen terwijl alarm aan staat)

maar in ieder geval werkt alarm prima tot nu toe :D het loeit er lekker op los? ?:)
maar je zit dus wel vast aan 2 acties zeg maar...tis dat je het ff weet ;)

juiste volgorde bij mij is als volgt:

alarm inschakelen:
- motor afzetten
- uitstappen en deuren sluiten
- via originele startsleutel de startonderbreker (en CV dus) koppelen << (hoeft dus niet perse maar als ik deze stap oversla dan staat startonderbreker (tijdelijk?) uitgeschakeld)
- alarm inschakelen via handzender

alarm uitschakelen:
-via handzender alarm ontkoppelen (CV op zender ontkoppelt deuren gelijk)
- via startsleutel startonderbreker uitschakelen (en de CV ontgrendelt zich nog x )

zoals je ziet moet dus de CV nog losgekoppelt worden van de IR startsleutel (als dit mogelijk is ??? )

iemand hier technisch genoeg die me kan vertellen of ik de CV van de IR sleutel kan halen :D

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ThE-BaKeR

Is het een beetje makkelijk om aan te sluiten? Zijn het allemaal losse kabels die je door de hele auto moet heentrekken?

Michel Veltman

Citaat van: ThE-BaKeR op 21 oktober 2004, 22:46:13
Is het een beetje makkelijk om aan te sluiten? Zijn het allemaal losse kabels die je door de hele auto moet heentrekken?
uhu ik heb het laten aansluiten...ik ga niet zelf aan al die kabels lopen vroeten/solderen etc ;D
mja wat ik ervan gezien heb loopt alles zowat bij je zekeringskastje linksonder je stuur/dashboard...

maargoed ik ben niet technisch dus vandaar lekker laten aansluiten bij GEMA in Barendrecht (zie dealer pagina van camco site)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ThE-BaKeR

En...hoe bevalt het alarmsysteem na bijna een maand?

Michel Veltman

gaat nog goed hoor ;D geen vage dingen nog gehad ofzo..
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

ThE-BaKeR

Ziet die handzender er ook een beetje "sneaky" uit?  ;D

peterachterop


Michel Veltman

Citaat van: ThE-BaKeR op 10 november 2004, 22:56:59
Ziet die handzender er ook een beetje "sneaky" uit? ;D

zie mn project topic voor een pic ervan ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)


ThE-BaKeR

Ik heb een aanbod gekregen van iemand die de RS-680 wil verkopen.  :D Hij zit nog in de verpakking, alleen hij heeft geen zin/tijd om het in te bouwen...  ;)

Wat heb jij allemaal aan apparatuur in je auto zitten? Daarmee bedoel ik de sirene etc... En hoe gevoelig is dit alarm nou eigenlijk? Is het zo als je de auto aanraakt dat het alarm afgaat, of...


Michel Veltman

Citaat van: ThE-BaKeR op 17 november 2004, 12:55:24
Ik heb een aanbod gekregen van iemand die de RS-680 wil verkopen. :D Hij zit nog in de verpakking, alleen hij heeft geen zin/tijd om het in te bouwen... ;)

Wat heb jij allemaal aan apparatuur in je auto zitten? Daarmee bedoel ik de sirene etc... En hoe gevoelig is dit alarm nou eigenlijk? Is het zo als je de auto aanraakt dat het alarm afgaat, of...

wat zit er in het alarm>> alles behalve de startersmodule...;D

hoe gevoelig is systeem> hangt van je schoksensor af op welke gevoeligheid je hem zet...ik heb hem nu sinds kort op HIGH gezet en als je klap op voorraam geeft gaat alarm af.maar nog niet gehad dat bij een stevige regenbui alarm zinloos gaat loeien ;D ;)

sja om exact aan te geven is gevoelig sensor is islastig, dat zou je een keer moeten testen/zien bij clubmeeting ofzo....is lastig zo te vertellen
heb ook geen vergelijkingsmateriaal met andere auto alarmsystemen....

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev