Advertenties


kloeken / tokken / pokken hoe je het ook maar moet noemen.. HELP!

Gestart door Xanquezer (Frank), 17 oktober 2011, 20:38:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Als ie stuk gaat sta je stil..... Heb het zelf een keer of wat bij mijn oude GSI gehad,die vrat echt homokuneten....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Xanquezer (Frank)

Citaat van: juul op 18 oktober 2011, 21:17:43
gaat dit weekend helaas niet lukken i.v.m verjaardagen.
En weet nog niet wanneer ik het ga doen, heb geen zin om ziek te worden door op de koude grond te gaan liggen.

Doe ik wel :)  vind het meestal wel lekker, zoals het maar niet nat is of sneeuw..
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

juul

kou maak ook niet zo heel veel uit deken doet wonderen maar aangezien het herfst is probeer ik de natte  gronden te vermijden.

Renegade (Mark)

Kijk of je ergens van die kleine stukjes vlonder kan uithalen :q mn ouders hadden een stuk of 5 van die 50x50cm platen over van t tuinhuisje en die leg ik op de grond als ik onder de auto moet zijn.

Xanquezer (Frank)

Citaat van: Renegade op 18 oktober 2011, 23:01:42
Kijk of je ergens van die kleine stukjes vlonder kan uithalen :q mn ouders hadden een stuk of 5 van die 50x50cm platen over van t tuinhuisje en die leg ik op de grond als ik onder de auto moet zijn.

Dat is ook makkelijk..

ik heb ook een plank op wieletjes :)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Nicole

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 18 oktober 2011, 21:28:08
Als ie stuk gaat sta je stil..... Heb het zelf een keer of wat bij mijn oude GSI gehad,die vrat echt homokuneten....
Stil stond ik inderdaad wel, maar niet op de manier hoe ik het graag zou willen.
Bij mij is de boel vast gelopen.
Hij begon ineens te stuiteren, toen ik wou stoppen liep mijn wiel al los, die zat vast in mijn spatbord en m'n meg lag met de neus op de grond.
(schade is wel te zien op mijn projectpagina)
Dus het kan (helaas) ook anders aflopen.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Xanquezer (Frank)

ja ik heb het gezien!
ernstig! :(

daarom ben ik ook een beetje in paniek :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Nicole

Ik moet ook eerlijk vertellen, zodra ik nu een homokineet zou horen tokken, dat ik ook geen meter meer verder rijd hoor!

De kans is heel klein dat het (weer) gebeurd, maar na deze ervaring kijk ik nu wel uit.

Waarschijnlijk zal die van jou gewoon breken, maar dat weet je (helaas) van te voren nooit..

Maar weet je/jullie al meer?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik geloof dat Frank nu niet meer zo snel antwoord na het akkefietje in de Chattopic.  :police:
Ik weet ook niet wat de Moderators hebben gedaan, ( Vermoed wel dingen ) maar dat zijn mijn zaken niet!  ;)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

juul

Door div. verjaardag dit weekend helaas geen tijd dus zal wel volgende week worden.
Gelukkig word het nog niet erger maar we houden het in de gaten.
Ook gaat de auto weer omhoog want ik raak al de grond met de voorbumper als ik bij ons de drempels af rij
bij het winkelcentrum.

Nicole

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 22 oktober 2011, 22:05:37
Ik geloof dat Frank nu niet meer zo snel antwoord na het akkefietje in de Chattopic.  :police:
Ik weet ook niet wat de Moderators hebben gedaan, ( Vermoed wel dingen ) maar dat zijn mijn zaken niet!  ;)

Dan heb ik dingen niet mee gekregen, sorry haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Xanquezer (Frank)

vandaag even zoals aangeraden de rubbers gecontroleerd. (en de homo nog iets:P )

alles ziet er goed en normaal uit.
geen scheurtjes e.d.
ze zijn zelfs amper vies.
(alleen de aandrijf stang is lichtelijk verroest) (schuren > spuiten en gaat jaren mee :) )

andere suggesties!

wat ik wel vond, de remblokjes lopen een heel klein beetje aan op de remschrijf.
deze heb ik opnieuw eropgezet en afgestelt (met hulp) en gaat nu weer goed!

ook heb ik vandaag voor het eerst een homo (nogiets) los gezien.
mn oom was bezig met de voorste wielen aansluiten op de versnellingsbak (of iets)

en dat akkefietje...
was geen eens is zo ernstig als het lijkt...
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

juul

ik zat net even te denken kan het misschien niet iets van een fuseekogel zijn of iets dergelijks
ga morgen even (als ik tijd heb) onder de auto kijken of er speling op zit.

Xanquezer (Frank)

Citaat van: juul op 24 oktober 2011, 19:33:46
ik zat net even te denken kan het misschien niet iets van een fuseekogel zijn of iets dergelijks
ga morgen even (als ik tijd heb) onder de auto kijken of er speling op zit.

Gewoon even de krik eronder draaien en aan het wiel trekken, als hij op en neer gaat is het niet goed...
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

juul


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev