Advertenties


2000_16V Versnellingbak

Gestart door 200016v, 22 april 2011, 13:41:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Den

Ga toch denken dat je zekeringkast de geest heeft gegeven :(
Wat je hier nog mee kan doen is bij de dealer uit laten lezen voor de zekerheid en misschien de software erop nieuw laten zetten en gelijk de sleutels in laten lezen. Heb je gelijk de noodcode ook erbij ;)

Als verder alles schoon is en geen slechte contacten is dat het probleem denk ik.
Jammer voor je man, draait net de bak krijg je dit :(

Edit: hoeloopt tie verder nu ? Zet je je stb uit met de vergrendelknop haha
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

200016v

ik bekijk het wel even hier zolang ie loopt vind ik het best, maar dan nog bij de renault garage zeiden ze dat ik geen code KON invoeren????

motor loopt weer en rooie lampje knippert om de seconde!

200016v

Foto's zijn Geupload zitten een paar bij die niet echt scherp zijn maar goed tis te zien wat loos was!!

http://www.mijnalbum.nl/Album=GCLXCH8S

Den

je bent echt goed bezig geweest met die bak  !-!
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

200016v

Al met al valt het best mee om zon bak los te halen!

het ENIGE wat je goed in de gaten moet houden is als je de 2 bakhelften van elkaar haalt dat je de KOGELS van de schakelstangen direct opvangt ( die springen eruit als je de bak loshaalt ) 4 kogeltjes + 4 drukveertjes om de schakelstangen TE gelijden, aan de andere kant van die schakelstangen zitten ook 3 gelijders (3 verschuillende lengtes ) die willen er wel is uitvallen als je de bak loshaalt.
bij terugzetten *KAN* het met de schakelvork voor de 5de versnelling wel tegenzitten, omdat de rest wel tegenelkaar aanzit en de 5de er los voor komt......goed kijken en met een schroevendraaier iets aandrukken kogels + veren goed in de gaten houden en test schakelen.

Conclusie! ik zou het zeker zo weer doen ;-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev