Advertenties


RX4 obd2 scanner

Gestart door Babak, 20 juli 2020, 20:53:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Babak

Beste Leden,

Weet iemand waar en welke  redelijk betaalbare obd2 ik kan kopen dat mijn RX4 uit 2002  kan uitlezen?

mark29

#1
Renault clip, sonde met software chinees kost 180 a 200 euro, en heb je een laptop nodig.
Daar kan je alles mee, moet ik ook nog eens kopen voor thuis.

Ik heb als obd tester voor nood een autel ms509 liggen, die was dacht ik iets van 80 a 100 euro, kan ik best veel mee, alleen helaas leest ie mijn bmw niet uit, maar daar kwam ik met de bosch kts ook al niet in.
De megane pakt die goed, en pas een audi a4 ging ook goed.
Foutcodes en parameters gaat goed, maarja zoals met universele testers lang niet zo specifiek als de renault clip.

mark29

Je kunt 30 a 40 euro neerleggen, en iets kopen en risico hebben dat ie net jouw auto niet pakt, dan heb je er niks aan.
Met een tester rond de 100 euro kan je vaak al veel meer. En wie weet kan je met je tester ook eens een buurman of een kennis helpen en daar scoor je natuurlijk in de zomer weer een hamburger op de barbeque mee, of een mondkapje met prachtig design in deze tijd  !-!


Babak

Goedenavond Mark,

Bedankt.
Ik ga het nu bestellen.

groetjes

Babak

beste Mark29,

Ik zit nu op Q24U en zie dat ze ook bluetooth versie hebben. Doet ie hetzelfde als Autel MaxiScan MS509?

mark29

Niet gekeken, zonder kabel?
Ik heb met kabel namelijk. Gekocht ander half jaar geleden.

Babak

Ja. Het werkt met bluetooth en  met een app op de smartphone!!!

RobScénic

Hou er wel rekening mee dat de bluetooth-versie NIET werkt met Iphone....
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Babak


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev