Advertenties


kortsluiting door waterinsijpeling?

Gestart door MeganeFrank, 9 maart 2020, 12:57:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MeganeFrank

Goeiedag,

Jullie mogen me vermanend verwijzen doordat me al opgevallen was dat na of tijdens een regenbui een heuse watermassa zich zijdelinks onder de motorkap verplaatste bij al te sportieve bochten - en dat ik tot op heden talmde om te onderzoeken of er ergens afvoerkanaaltjes verstopt bleken door opstapeling van blaadjes en dergelijke.  Mijn fout door uitstelgedrag. . .

Gisterenavond gingen de lampen aan het dansen, toen ik de motor wou starten.  Of alle lampen protesteerden tegen de gang van zaken , kan ik me door mijn paniekerige reactie niet herinneren - doordat ik me met een andere wagen diende te begeven naar een evenement.  Her en der herinner ik me wel geklik onder de motorkap - dat bleef doorgaan na mijn poging om de rust te laten terugkeren met de aan-uitknop .  Heel zachtjes lichten de koplampen zelfs op.  Maar daar bleef het bij.

Toen ik drie uur later terugkeerde, was ook de storm gaan liggen en bleek alle leven weg.  Alleen met behulp van het sleuteltje van de startschijf, kon het portier ontgrendeld worden.

Nu heb ik me wel al gewaagd aan het monteren van een nieuwe passagiersdeur en herinitialiseren van de autoradio bij deze supercomplete auto, maar bij electriciteitsproblemen spits ik toch graag even de oren.  Vandaar deze vraag tot assistentie en hulp.  Heeft iemand een idee waar ik dien te beginnen?  Ik las al ergens dat er zich onder de motorkap ook ergens zekeringen bevinden?

Zou iemand me kunnen vertellen waar ik best mee start?
Van Harte Dank voor alle info,

Frank

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev