Advertenties


Onderdelen gezocht - APK

Gestart door den_helder, 9 augustus 2018, 17:05:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

den_helder

Beste lezer,

Mijn APK heeft me nogal wat ellende opgeleverd.

Ik heb nodig een uitlaat midden en eindstuk en een handremkabel.

Weet iemand waar ik dit kan bestellen of mischien van iemand kan overkopen?

Het gaat om een Megane I cabrio'tje.

Mvg

mark29


mark

een tripje naar de brezan etc. en je bent klaar.

De midden en eind demper zullen rond de 140 kosten, en een handremkabel ben je met 2 tientjes ook wel aardig in de richting.
En dan moet het er nog onder.

Valt allemaal wel mee toch?

Ik maak wel eens langere verlanglijstjes, als ik auto's naloop :D

mark29


Nikk

Laatst mijn einddemper van mijn Megane I break vervangen. Kwam bij Winparts het goedkoopst uit met verzendkosten meegerekend. Voor 53 euries lag ie voor de deur.
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

den_helder

vandaag dus boete gehad en melding dat me APK 1 dag over datum is. Ik ben met spoed naar zo'n garage gegaan en die rook geld, die heeft allles af zitte keuren.

banden voor links recht, remleidingen, middenstuk, einstuk, iets met de aandrijfas, mistlampen, hoogte lampen, felheid lampen, rechtsachter verlichting, handremkabel aan 1 kant gebroken, andere kant gerafeld, gas blijft licht hange, lamba sonde waardes niet goed, roet waardes te hoog, benzine tank lek.

Maar het mooiste van alles is nog, hij heb de ruiterwissers afgekeurd, maar die heb ik 4 weken terug bij brezan nieuw gehaald, vervolgens heeft mijn auto in luxemburg in het depot van de ANWB daar gestaan, droevig verhaal, lees er alles over in mijn andere post: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=22407.0

ik heb onder mijn auto gekeken laatst en zag er allemaal goed uit, geen roest nix. ik ga morgen ochtend mijn auto ergens anders te laten keuren.

Nikk

Idee om de auto tijdelijk te schorsen zodat je wat tijd hebt om zaken op orde te krijgen?
Megane Cc     Tech line     2.0 16v Bleu Crepuscule  Automatic '08
Megane break RXT           1.6 16v Bleu Crepuscule  Automatic '00
Espace           The race    2.0 16v  Gris Titane "02

f1team

Ik heb laast mijn achterdemper en midden demper laten vervangen was 274,00 euro kwijt bosal uitlaat  !-!

den_helder

keb het veel handiger gedaan. ik smeer die uitlaat dicht met gumgum, dan is de lambda waarde ook goed, remleidingen kunnen gedeeltelijke vervangen worden en de brandstof tank is helemaal niet lek. ik ga deze bad boy gewoon door de keuring tillen

f1team

hoezo wil je hem gelijk weg doen na de apk dan ,anders ga je uitlaat toch niet met die zooi dicht smeren dat zijn alleen maar lap middelen ,auto rijden kost nu eenmaal veel geld

den_helder

ja kijk autootje heeft iniddels 266 gelopen, ben bang dat ik nog heel veel problemen ga krijgen met deze auto. nu Gelukkig valt het enigzins mee. Renault megane cabrio van 2000 zijn hele mooie auto's maar helaas kwalitatief ook mindere auto's, kan nergens bij enzo :P

Heeft iemand nog mistlamp houders over voor achter. Die ontbreken bij mij

f1team

mijn heeft 220 op de teller en heb hem al ruim 15 jaar in bezit ,En hij bevalt mij nog prima heb er in die 15 jaar tijd wenig problemen mee gehad ,  is een megane coupe 1.6 16v uit 2000  !-! !-!

den_helder

ik vind het hele mooie auto's en diep in mijn hart zou ik hem willen houden. TIs helaas ook niet dat ie zuinig is :P

mark

Uhm.... Nergens bij komen?  :?

Haal eens een nieuwere auto, wordt er alleen maar minder op hoor.  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev