Advertenties


Einddemper 1.6 en 2.0 verschillend?

Gestart door Alessio, 20 september 2014, 20:13:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alessio

Hallo Iedereen,

Ik ben op zoek gegaan naar een einddemper met homologatie op de uitlaat,voor door de technische controle te komen hier in Belgie.

Nu kwam ik eentje tegen,maar deze komt van een 1.6e..

Volgens mijn opzoekwerk zou het hetzelfde blijken maar ik wil het toch zeker weten,dus iemand die het zeker weet of er een verschil is?

Xanquezer (Frank)

Past niet,

Alessio, daar hebben we het al n keer over gehad.

de diameter is verschillend en lengte en ophanging is verschillend.
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Alessio

Zou kunnen,herinner ik me niet meer  8)7

Dus dat de einddemper hetzelfde is en enkel de middendemper en de kat verschillend is,is maar prietpraat?

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

matthew

Nou er zijn andere nummers, maar ik denk dat het wel past.
Reden, ik heb mijn 2.0 uitlaat verkocht en gemonteerd op een 1.6 en die had dezelfde diameter.

mark

Voor eventjes door de keuring te komen kan het wel, maar als je een 1.6 demper op een 2.0 monteerd dan heeft de 2.0 teveel tegendruk.
En gaatie dus inhouden.  ;)

Alessio

Even voor de verduidelijking,de uitlaat is voor ook gewoon mee rond te rijden.
De politie haalt je hier uit het verkeer en gaat meteen met je naar de keuring,je kan niet even vragen om van uitlaat te wisselen  :D

Dus toch maar opzoek naar een 2.0,is er dan wel een verschil tussen de 8v en 16v qua uitlaat? Ik heb nog eentje gevonden van een 16v maar zit met een 8v..

mark

Dat zal voor het drukverschil niet zo veel uitmaken. En volgens mij is die demper ook niet veel anders.

Je kunt natuurlijk ook een demper met een electronische klep monteren. (net als ik  :P ) alleen nog 1 zien tevinden met de juiste papieren

matthew

Die van de 2.0 16v is juist wel anders van vorm.

mark


Alessio

Ik vrees Mark,dat ik dat niet ga vinden met papieren  8)7

Wat is er anders aan qua vorm,aansluiting(diameter) of lengte?

Als die spullen zo moeilijk te vinden zijn,gaat de Sebring er terug onder hoor en F*ck the  :police:

mark

Hebben we hier in nederland gelukkig geen last van.  :P

Alessio

Het was hier in Belgie ook bijna zover,maar te vroeg gejuicht.

Nu willen ze hier zelfs die auto's de weg af,ze gaan volgens de garage verlagingen en alles van tuning gewoon verbieden zo te horen..

Willem

Dan zou ik dus maar gaan verhuizen als ik jou was  8)7

Rogier

Niet alleen verhuizen willem, ook emigreren.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev