Advertenties


Ritselend geluid links voor.

Gestart door Jeroen2016, 23 mei 2021, 13:57:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen2016

Hallo,
Er is al eerder en in meerdere topic's over geschreven maar toch maar een nieuwe topic aangemaakt.

Ik heb nog steeds last van een "ritselend" geluid links voor, en het lijkt zelfs erger te worden. (Ook mijn vorige Megane IV had hier last van). Het geluid is aanwezig in elke versnelling en bij alle snelheden.
Zijn er meer die hier last van hebben?

knight-rider

Wat bedoel je juist met een "ritselend" geluid?
Ik denk niet dat ik daar tot nu toelast van gehad heb.

henkwijers@hotmail.com

Hallo  Knight-Rider,

  Kan   het   misschien zijn   dat   er  een   diertje   onder  de motorkap  zit  .

   Komt  vaker  voor  die   nestelen zich  op   bepaalde   plekjes zodat  ze  beschut zitten.

   Henk.

Jeroen2016

Bijgeluiden zijn soms lastig uit te leggen.
Alsof er blaadjes ronddwarrelen. Maar dit is het niet. Alles is schoon en zoals gezegd mijn vorige had exact hetzelfde. Volgens een monteur (bij mijn vorige auto) zou het aan de "accumodulator", als ik het goed zeg, liggen. Binnenkort moet de auto een beurt hebben en maar even weer vragen, wellicht dat er ondertussen wel iets over bekend is. Het is al een tijd geleden dat ik hiervoor bij de garage ben geweest.
Geluid is ook alleen aanwezig tijdens het rijden. Bij stationair draaien (of gas geven bij vrijloop) hoor je niets vreemds .

Abdelitto


Cocoon

Heb er zelf ook last van.
Af en toe duikt het op en dan is het weer weg.
Alsof er een dor blaadje in het roostertje zit links van het stuur.

Heb het wel een keer aangegeven bij de garage, maar die konden toen niets vinden.
Is niet heel irritant dus heb het maar zo gelaten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev