Advertenties


Klets maar raak DEEL 146.

Gestart door Dennis Postma, 1 mei 2011, 10:10:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

Op mn HB staat nu ongeveer 150.000. Maja ik zit gewoon nog een beetje te twijfelen of ik die HB af ga maken, want ik zit ook met kleine plekjes in de lak (roest en verwering (lang leve rood)). Maar ik wil ook de logo's eraf. Achter zijn ze er al af, maar moet ik die gaten ff dichtplamuren. Maar elke spuiter doet moeilijk over het spuiten van de kleine deeltjes. Maar k heb het geld gewoon niet om de hele auto te doen.

Update:
De hele auto komt omdat alle plekjes bij elkaar zowat alle delen van de auto betreft. Linkerachterspatbord, rechterachterspatbord, achterklep, en dan natuurlijk de motorkap vanwege het logo.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Dennis Postma

Dan weet ik wel heeeeeeeeeel zeker dat een bedrijf/dealer niet 1 op 1 gaat ruilen.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy16v

@ DON Corelione Rozeboom Montana,

pak marktplaats er bij,reageer op elke coupe die je mooi vind en probeer.
zo deed en doe ik het soms nog en pakt toch altijd leuk uit.

er staat b.v. een groene 99er op marktplaats en die wil ruilen met een grotere auto of iets met 5 deuren.
wie niet waagt wie niet wint en niet geschoten is altijd mis.

wil je eventuueel wel bezig met je hot hatch,de verweerde plekken kun je met commandant doen,maar als je afbladder plekken o.i.d. hebt ff met 2000 schuurpapier en veel water licht afschuren en weer poetsen.

Dennis Postma

Beste allemaal.

Graag even jullie aandacht voor het volgende  :police::

Gelukkig zit het tegenwoordig met de gezelligheid op dit forum weer als van ouds helemaal goed. Er word weer lekker gebabbeld in onder andere dit topic, het klets maar raak topic.

Toch willen wij iedereen hier er wel even op wijzen dat het geen chatbox/msn of twitter is.
De laatste tijd komt het met enige regelmaat voor dat de topic titel klets maar raak iets te enthousiast opgevat wordt. Hierdoor worden de gesprekken voor anderen soms zeer slecht te volgen. Dit omdat er bijvoorbeeld zaken besproken worden omtrent het huishouden. Probeer ook in dit topic het bij onderwerpen te houden die voor meer mensen dan alleen jou en je directe omgeving goed te volgen blijven. Mocht je met iemand willen kletsen over een onderwerp waar de rest van de wereld toch niets van af weet of mocht je gewoon lekker onderling willen kletsen met elkaar? Probeer dan voor jezelf even na te gaan of dit niet beter op msn, hyves of een andere weg besproken kan worden.

Dit houd het voor ons allemaal overzichtelijk en volgbaar.

Verder wil ik iedereen complimenteren met het enthousiasme wat er heerst en het respect wat men hier voor elkaar toont. Dit komt de sfeer hier en indirect ook op de meetings zeer ten goede.

Mvg.

Het bestuur en moderators.

Paul

No offence, maar klets maar raak heet toch niet voor niks klets maar raak?  ;)
Voor de "serieuze" onderwerpen hebben we toch de andere topics?
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Dennis Postma

Klopt. Maar er blijft altijd nog wel een verschil tussen een chatbox en dit topic.  ;)

Nicole

!-! Is goed, ik ga er in ieder geval op letten.
Simone en ik bespreken het meeste eigenlijk via PB Y
(Ik msn niet, dus dan maar via PB haha :D )
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma


matthew

#84
En het is gelijk stil hier.

Als de as gemaakt is Nicole,dan meenemen en eerst passen en bijbetalen zowiezo niet.
Dus aannemen en bekijken en zeggen eerst testen..

Is niet echt een service verlenend bedrijf moet ik zeggen.
En iemand die dat soort werk juist al 30 jaat doet dagelijks maakt eerder een foutje)door zogenaamde automatischme)dan iemand die 10 jaar in dienst is.

@roy coupe a one.

Voor je berichten even een preciese klacht/probleem omschrijving naar 1 van de moderators sturen via pb,dan kunnen we er even naar kijken.

@Drozenboom
En een hatsch ruilen met een coupe gaat hem niet worden,een hatsch is minder waard.
En dan daarbij hoe weet je of die coupe technisch wel goed is?
Lak kan misschien nu wel minder zijn,maar als technisch beter is dan schiet je er niks mee op.



En mijn Meg rs is alweer verkocht.
Zal hem eens contacten waar die naartoe is.

Erwin Haanen

Citaat van: Joey Voormolen op  1 mei 2011, 23:15:51
Heey erwin hoeveel cm ligt jou bodemplaat van de grond?
Ben ik wel benieuwd naar.

Hey joey

Heb net even gemeten lig op 8.5cm

groetjes :)
megane 4 station 1200 gtline

Joey Voormolen

How dat haD ik niet verwacht zou er verschil in de bodemplaat van de coupe en cabrio zitten dan?

Want die van jou ligt duidelijk lager, maar ik heb zondag gemeten en ik heb 7,5 cm speling vanaf de grond.
Lowered M3C GT

Roy (Coup a One)

Citaat van: matthew op  2 mei 2011, 21:01:23
@roy coupe a one.

Voor je berichten even een preciese klacht/probleem omschrijving naar 1 van de moderators sturen via pb,dan kunnen we er even naar kijken.

Ben ik dan zo onduidelijk in mijn taal en antwoorden!?

Roy (Coup a One)

Weet iemand waar onze Rick is gebleven :?
Want je mist hem wel "en op zijn pb reageerd hij ook al niet" :neen: vreemd 8)7 Toch! :?

Den

Citaat van: Coup a One op  3 mei 2011, 00:25:18
Weet iemand waar onze Rick is gebleven :?
Want je mist hem wel "en op zijn pb reageerd hij ook al niet" :neen: vreemd 8)7 Toch! :?

Die is op vakantie ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev