Advertenties


Klets maar raak DEEL 146.

Gestart door Dennis Postma, 1 mei 2011, 10:10:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

 :huh: Waarom ben ik 'n aantal berichten kwijt in "mijn berichten" :?

DONRozeboom (Mike)

@Rodney
K hoop t ook man :P

@Nicole
T stelletje ezels zou t nu toch wel moeten kunnen redden? Ze krijgen de juiste lengte nog van je mee :P Hoe moeilijk moet t dan zijn voor ze.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rebecca Fontijn

ik lees zojuist dat we zaterdag een supermooie dag krijgen

@rodney bij de esso ????

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: Rebecca Fontijn op  2 mei 2011, 09:53:08
ik lees zojuist dat we zaterdag een supermooie dag krijgen

@rodney bij de esso ????

Hoe bedoel je bij de Esso :P Ik ben m kwijt :P lol
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

niXon

Citaat van: Erwin Haanen op  1 mei 2011, 23:03:22
hahaha ,maar als je deze gebruikt ben je ze al aan t pesten een paar minuten voordat je er bent,en als je langsrijd ,vliegt hun thee van de tafel af :)
Haha ja zag je woofer staan bij aangeboden onderdelen :p das wel een beest van een woofer zeg :o heb je een apart accu voor nodig en een berg versterkers :D
Maar die zal er bij mijn coupe ook bijna niet inpassen denk ik

Rodney

Jaa is prima rebecca ;) zal vanmiddag is even kijken hoelang het allemaal rijden is !

Dan laat ik je even weten hoelaat we daar moeten zijn.

Michel Veltman

Citaat van: Simtoontje op  1 mei 2011, 20:55:13
hahaha ja hoop het wel kan ik eindelijk de buurman pesten o-)

*idee* Megane meeting punt voor de deur bij Simone....  o-)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rebecca Fontijn

@DONRozeboom was ivm aakomende zaterdag had het verkeerd geplaatst maar rodney begreep me  ;)

Nicole

Nou ik ben vanochtend ff flink kwaad geworden (normaal houd ik me in, maar deze keer ging dat niet lukken o-) )

Eerst met de gele naar Blijham geweest voor de APK, die zit er nu op !-!

Toen richting Veendam gereden.
Eerst moest ik ff wachten, stond ik ff met een van hun te kwekken want die reed tijdelijk in een megane cabrio van een klant, en had zelf een phase II coupe gehad.
Toen kwam degene die ik moest hebben, en begon hij weer dat de fout bij ons lag. Want het kon niet dat zijn collega het fout gedaan had.
Daarna kwam er nog een grijze oude duif aan zetten.
Deze zei JULLIE hebben een verkeerde lengte door gegeven, toen zei ik: We hebben gemeld dat de lengte moest blijven zoals hij was, en dat dat niet zo moeilijk moest zijn.
Toen begon hij: Hebben jullie daarna nog met de auto gereden? Ik zei: Hoe wil jij in een auto rijden als er geen aandrijfas in zit.
Toen was het weer: Jullie hebben de verkeerde lengte doorgegeven, dat gebeurd 90% van de 100%.
Dus ik weer melden dat we op papier hadden gezet dat hij dezelfde lengte moest houden.
Toen was de fout dat het deel wat in de bak komt veranderd was, en daardoor verder in de bak zat.
Dus ik weer vertellen dat het gedeelte wat in de bak komt hetzelfde is, en hij dus niet verder in de bak gaat dan normaal.
Ook heb ik gemeld dat de lengte nét iets langer was dan een aandrijfas van de linkerkant, en dus gewoon te kort was.
Maar toch bleef hij volhouden dat het niet kon omdat zijn collega er al zolang werkte.
Toen zei ik; mensen die al 30 hetzelfde doen kunnen ook nog fouten maken.
Uiteindelijk begonnen ze ineens dat ze het niet konden verlengen, daar moest ik nog maar een as voor regelen.
Dus ik mijn oude as van de linkerkant nog maar heen gebracht.
Ook wouden ze het niet voor woensdag maken.
Verder moet ik ook weer gaan betalen, maar ze zouden me "matsen" met de prijs.
Ik ben na een tijdje daar zo kwaad geworden, ik was er helemaal klaar mee met hun!
Nu nog trouwens.
Uiteindelijk hebben ze op de werkbon wel gezet "Spoed", maarja, wanneer is hij klaar? Dat wisten ze niet.
Een ding weet ik wel, ik ga er nooit weer heen!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Schiet lekker op zeg bij die garage. Geen wonder dat je je niet in kon houden. Maar ja, as weer meenemen schiet ook niet op, al kan ik me voorstellen dat je dat graag had gedaan na alles.

Nicole

Ja het liefst had ik hem mee genomen, maarja dan kan ik inderdaad nog niet rijden, en een ander bedrijf die dat doet zou ik niet weten te vinden hier in de regio :neen: ..
Maar ze schuiven alles op de klant af, en weten 100% zeker dat de fout niet bij hun ligt.
Ik heb ze ook gezegt; Jullie hebben die as toch aangepast? Wij niet! Hoe kan de fout dat bij ons liggen?
En ook zo'n domme vraag "Heb je nog gereden in de auto".
Ja ik heb een hele bijzondere auto die aandrijving heeft met 1 aandrijfas, ik heb meteen ff een rondje NL gedaan  8)7
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Wat een setje kneuzen. Is wel lekker makkelijk om het op de klant af te schuiven.
Hij weet zelf toch volgens mij ook wel hoe lang die aandrijfas hoort te zijn? :S
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Ja inderdaad. En het is toch ook niet zo moeilijk om dezelfde lengte te houden??
De enige normale daar was die jongen die de megane cabrio mee had :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Anders lijkt het me ook na te zoeken, zij zijn toch een garage. Stelletje Dombo's

Benjamin Renon

Dan sloop je die as er toch onder uit? ;) :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev