Advertenties


Klets maar raak DEEL 146.

Gestart door Dennis Postma, 1 mei 2011, 10:10:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Dan bel je ze op dat ze jou en de auto komen halen om zeker te weten dat het past en je zo niet nog een keer terug moet komen hahaha.

Simtoontje (Simone)

ach meis het is dan niet anders niets aan te doen toch?

Nicole

Nee dat niet, maar voor jou en mij (en voor Roy ook wel) flink balen.
Ik verheug me op mijn blauwe meg, en jij op de gele.
En door zo'n andere oekel moeten wij beide langer wachten..
En Roy heeft er steeds extra werk van.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Simtoontje (Simone)

ja dat is wel zo maar ja we hopen allemaal dat hij deze week klaar is

Nicole

Ik hoop het inderdaad wel Y , maar verwacht het niet :neen: .
Maar we zullen zien! :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

En toen had ik mn tweede autotje voor de deur :P
Net bij mn werk een Peugeot 107 opgehaald voor woon-werk-verkeer :D
Rijdt wel lekker, maar ik mis wel de audio en middenarmsteun van mn Mégane :(
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

Je weet toch wel hoe een Peugeot 107 er uit ziet neem ik aan...?? ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

Natuurlijk wel, maar neem aan dat ze niet allemaal dezelfde kleur heben etc. ;)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Heeft iemand hier ook verstand van katten? :P

Onze overbuurman, waar we tot eind januari veel contact mee hadden heeft een lieve kat.
Sinds hij een nieuwe vriendin heeft aan de andere kant van Friesland zat hij er eerst elk weekend, en liet de kat gewoon aan 'haar lot over.
Wij hebben toen de zorg op ons genomen voor de weekenden, zodat ze voer, water en een slaapplek had.
Sinds ongeveer 4 a 5 weken woont hij bij haar in.
Komt soms alleen thuis om wat spul te halen, maar kijkt niet naar de kat om.
Ik heb hun beide een paar keer gesmst, gemaild en berichten op hyves gestuurd dat de kat erg mager is, niet geweldig eet, en haar bandje verloren was.
Ik kreeg geen reactie's, dus heb zelf maar wormen tabletten gekocht en een nieuw halsbandje.
Vrijdag heeft ze tabletjes gehad, dus ik hoop dat ze nu aankomt.
Weet iemand hier eventueel wat het anders kan zijn?
Ik zou graag naar de DA gaan, maar het is mijn kat niet, en straks ben ik €150 of meer kwijt voor de kat van een ander.
We hadden al voorgesteld dat hij haar aan ons gaf, dan wil ik er wel mee heen, maar ik zie het al voor me dat ik er geld in steek, en hun vervolgens daarna haar opkomen halen.
Vind het voor dat diertje zo sneu.
Ik zou m'n dieren echt niet zo achter kunnen laten zonder te weten hoe het met ze gaat... :neen:
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Eet ie verder wel goed dan? En is hij/zij ook sloom en moe?

DONRozeboom (Mike)

Je zou altijd sowieso op consult kunnen. Dat is meestal een 30 of 40 euro. Het is dan wel de kat van een ander, maar het zou toch niet leuk zijn dat je die 30 euro in je zak houdt, en het dier overlijdt.

Ik kom net trouwens met mn Meg bij de APK vandaan. Balk bij de achteras doorgeroest, wiellager rechtsachter te veel speling, net als mn fuseekogels links- en rechtsvoor, mn linkervoorlamp kan niet meer gesteld worden, en als klap op de vuurpijl keurde ze m ook nog af omdat ik 1 boutje te weinig in mn stuurtje had zitten :P
Meteen bij de ijzerhandel ff 7 nieuwe boutjes gehaald (ze hadden alleen maar zilver, en er zaten zwarte in), en een andere garage gebeld waar ik ook voor mn aandrijfas ben geweest. Die gaat vanavond ff kijken of het ook echt afkeur is, of dat hij hem wel goed zou keuren. Sowieso het balkje lassen, en dan maar een paar maanden eerder mn angel eyes erin.

Wordt vanavond vervolgd.

@Nicole, ik zal vanavond wel ff fototje maken van het kleine kreng :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Citaat van: Dennis Postma op  3 mei 2011, 15:13:42
Eet ie verder wel goed dan? En is hij/zij ook sloom en moe?
Ze is niet heel sloom meer, dat was ze eerst wel.
Ze slaapt wel erg veel, als ze binnen is slaapt ze bijna alleen maar, en eet dan tussendoor en gaat weer slapen.
Als ze buiten is staat ze na 10 minuten meestal weer te mauwen dat ze naar binnen wil, en gaat weer slapen.

Zo'n consult wil inderdaad wel, maar als er daarna nog meer achterweg komt omdat ze dan medicijnen moet hebben kan ik niet betalen.
Ik wil proberen dat ik met haar naar de DA en de rekening gewoon op de eigenaar zijn naam komt.
Dit heb ik hun vorige week al gestuurd, dat als hun het niet doen, ik naar de DA ga met haar en de rekening gewoon op laat sturen.
Want dit kan zo niet :neen: ..

Als wij er niet hadden gewoond kreeg dit beestje geen eten, geen onderdak, geen drinken (gezien de droogte kon ze dan buiten ook niets vinden), etc.

Oké ik ben benieuwd, wat voor kleurtje zit erop dan? :P

Balkje achter was bij de gele inderdaad ook verrot, maar was niet meer te lassen :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Die 107 is wit :P Gelukkig niet met de bestickering van mn werk, want dat zit op het achterraam altijd in de weg :P

En als het lukt bij de DA om het op naam van de eigenaar te zetten zou ik het vooral doen. En anders zou je altijd de dierenbescherming nog kunnen proberen.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Haha oke, beetje zoals vele bedrijven? :P
Vaak zijn ze wit :P

Ja ik hoop dat het gaat lukken.
Dierenbescherming ben ik bang dat ze haar dan mee nemen.
En ze heeft het hier in huis zo naar haar zin.
Als de overbuurman verstandig is geeft hij haar gewoon aan ons.
Dan kunnen we alle zorg en kosten op ons nemen, en doet hij haar ook een plezier.
Ze loopt me namelijk overal achterna.
Als ik met Joep ga wandelen loopt zij achter ons aan, als ik naar boven ga, gaat zij naar boven, als ik naar de keuken ga, gaat zij naar de keuken.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev