Advertenties


Klets maar raak DEEL 146.

Gestart door Dennis Postma, 1 mei 2011, 10:10:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

 !-!

Nicole

Daar is het volgende deel alweer !-!

Heeft iedereen trouwens een leuke koninginnenacht/dag gehad? !-!

Ik ben nog even in Winschoten wezen kijken met de auto, zag er wel gezellig uit, maar eeeeerg druk.

Verder thuis gebleven gister nog wat visite gehad, Simone nog weer naar de trein gebracht en daarna op bed haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Simtoontje (Simone)

Citaat van: Nicole op  1 mei 2011, 10:15:08
Daar is het volgende deel alweer !-!

Heeft iedereen trouwens een leuke koninginnenacht/dag gehad? !-!

Ik ben nog even in Winschoten wezen kijken met de auto, zag er wel gezellig uit, maar eeeeerg druk.

Verder thuis gebleven gister nog wat visite gehad, Simone nog weer naar de trein gebracht en daarna op bed haha!

hahaha ik was echt dom  :P hahah liep ik naar voren(jij ging weg) kijk ik op het bord blijkt hij alleen om 21:25 gaat en dan pas weer om 22:25 uur:P hahah daarom kwam hij niet:P
snoopy is nog steeds niet beter heb hem gister op station maar in mijn jas gewikkeld want hij was aan het trillen en piepen echt heel zielig en heb hem toe maar tegen me aan gehouden( haha was best wel koud in mijn shirt buiten :P) in de trein is hij gelukkig in slaap gevallen, en mijn moeder haalde ons uit kropswolde en hij is vandaag nog niet echt zich zelf maar dat komt wel weer hij eet en drinkt wel gewoon:P

Nicole

Ooh 's weekends gaat ie zeker om het uur? Gelukkig eet en drinkt Snoopy gewoon Y , misschien was hij bek af? En dat hij het koud had omdat hij zo moe was. Ik ga zo ff alle 3 de meg's stofzuigen. Dan heb jij straks n schone auto Simone :P. (sorry dat alles achter elkaar staat, maar de enter werkt niet mee op m'n tel.)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Simtoontje (Simone)

hahaha ja ik wil wel een mooie schone auto :D :D :D o-) :grin:
haha

Nicole

trein ben je straks in ieder geval vanaf :P .. Haha ze moeten allemaal weer ff mooi schoon, alles is stoffig met dit warme droge weer :P vooral de groene en de gele omdat de achterste raampjes altijd open staan komt al dat stof in de auto :D

mijn meg is vrij netjes :P alleen wat zand op de bestuurdersmat, leer heb ik kort geleden allemaal aangepakt, en de rest heb ik ook net allemaal afgenomen met hygienedoekjes :P . Wassen doen ik de dag voordat hij weer gaat rijden (waarschijnlijk dinsdag) :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

Truckertje

Simtoontje (Simone)

Citaat van: Nicole op  1 mei 2011, 11:08:39
trein ben je straks in ieder geval vanaf :P .. Haha ze moeten allemaal weer ff mooi schoon, alles is stoffig met dit warme droge weer :P vooral de groene en de gele omdat de achterste raampjes altijd open staan komt al dat stof in de auto :D

mijn meg is vrij netjes :P alleen wat zand op de bestuurdersmat, leer heb ik kort geleden allemaal aangepakt, en de rest heb ik ook net allemaal afgenomen met hygienedoekjes :P . Wassen doen ik de dag voordat hij weer gaat rijden (waarschijnlijk dinsdag) :P


hahaha ja kan niet wachten totdat ik mijn rijbewijs kan ophalen en in de auto kan rijden, ik haat echt die openbaar vervoer:P haha of ze komen te laat of ze komen te vroeg :P

hoop echt voor je dat die dinsdag weer klaar is:P haha pfff kwam er net achter dat ik wel heel erg vaak bij jullie ben he:P haha en dat gaat denk ik niet veranderen als ik mijn tuut tuut heb :P haha

Stefan

Citaat van: edje op  1 mei 2011, 11:10:07
ik dacht dat stefan zijn klusje is.

Hoeft niet perse hoor, ik kan er (gelukkig) niet altijd zijn he..
Tis veel te mooi weer om op het forum te zijn de hele dag natuurlijk 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Nicole, je hebt zeker gelezen dat de meeste bacteriën in een auto te vinden zijn, dat je met hygiene doekjes bezig geweest bent. :D


Dennis Postma

#11
Netjes. Maak dan gelijk een goeie foto, incl, de velgen.

En dan gelijk even in het goeie topic zetten he.  ;)

Edwin Postma

 :D :D :D
hele nette prijs geregeld. !-! ;)
en is redelijk dichtbij janneke's huis.(apeldoorn)
Truckertje

Dennis Postma

Graag wil ik weer even iedereen op de volgende forum regel wijzen:

CiteerTaal en leesteken gebruik:
Graag verzoeken wij iedere gebruiker op dit forum zijn/haar berichten op dit forum in het normaal Nederlands te plaatsen. Ook zal er gelet worden op het niet gebruiken van leestekens zoals punten en komma´s. Als wij zien dat iemand zich hier niet aan houd zullen wij het betreffende bericht eenmalig aanpassen en de gebruiker hier via pm op aanspreken.

Wees niet bang dat wij bij elke type fout of afkorting op zullen treden, deze regel is puur om het forum netjes, overzichtelijk en begrijpelijk voor iedere forumgebruiker te houden. Het is tenslotte een forum en niet een vorm van msn/chatbox.

Het valt de laatste tijd op dat er meerdere mensen zijn die zich hier niet aan houden, daarom deze algemene oproep. Dus denk even aan de hoofdletters, punten en comma's. Dat leest wat makkelijker en zorgt er voor dat alles net even wat makkelijker en overzichtelijker te volgen is.  :police:

En nu maar weer gezellig verder kletsen.  ;)

Nicole

Citaat van: Karin op  1 mei 2011, 11:27:39
Nicole, je hebt zeker gelezen dat de meeste bacteriën in een auto te vinden zijn, dat je met hygiene doekjes bezig geweest bent. :D
Haha nee eigenlijk niet :P
Dat wist ik niet eens :D

Nee die dingen gebruik ik overal voor :P
Alleen m'n lederen interieur doe ik er niet mee, want alles reinigerspul is niet goed voor het leer :neen: :P

Maar het wordt verder allemaal mooi schoon en ruikt ook fris :P
Ramen maak ik meestal met speciaal spul schoon wat we eens bij Autotaalglas hebben gekregen, ze worden dan helemaal mooi en streeploos schoon aan de binnenkant !-!

Maar die doekjes zijn super om de rest schoon en stofvrij te krijgen :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev