Advertenties


22 Augustus 2015 - RMC cars & coffee meeting bij Unlimited Tuning

Gestart door Willem, 28 mei 2015, 19:13:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Zo ging het niet gelukkig,het waren van types die 20km/h onder de limit gingen rijden op de linker
baan,michael kwam er rap achter dat de pook terug naar zn 3 kon,en het daarna voor de
belg voor ons duidelijk werd dat die moest opschuiven,maar dat moment kwam pas als we ernaart zaten. (lang leve de sportuitlaat)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

mark


jarno27

Blijft een mooie strakke auto van stefan  !-!
Hoop dat schade snel gemaakt is 

Bobo1.6

Ik heb alleen foto's van Mark gemaakt, omdat Marco met wat beter spul aan kwam zetten haha.














Paul

Volgens mij erg tegenvallende prestaties.
Niemand durft wat te posten :q
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Tedo


Benjamin Renon

Het was inderdaad een tegenvaller voor mijn RS. :P

s morgens vrij voeg wakker geweest en eerst op het gemak wat ontbeten. Daarna nog even snel de RS afspoelen bij een wasbox in de buurt en op pad naar Amersfoort. Onderweg twee korte files gehad, zonder een echte aanleiding gelukkig en het bleef redelijk doorrijden. Rond 10:20 uur gearriveerd bij UT. Even kennis maken en toen was het wachten op de rest die zich aangemeld hadden. Een voor een druppelden ze binnen. Even later mocht ik als eerste de dyno op. Het ging in eerste instantie niet helemaal vlekkeloos, maar dat hebben ze snel opgelost. Toen was het moment daar waar iedereen op gewacht had. De run kon beginnen met onderstaand resultaat.


Na mijn run kwam de rest aan de beurt. Gezien de leeftijd van sommige wagens vond ik de resultaten niet echt tegen vallen. Ik heb nog wat foto's op de telefoon staan. Zo maar eens kijken of ik ze er nog vanaf kan halen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

Ik had 7 pk te weinig. Maar waarschijnlijk staat mijn distributie net niet helemaal op tijd. Want toen ik de riem aan het vervangen was, gaf mijn beschrijving aan dat ik de blokkeerpen zonder schroefdraad moest gebruiken. En ik moet dus die pen met schroefdraad hebben. En die was toen kwijt. Dus ik had alles afgetekent en zonder die blokkeerpen alles vast gerammeld. Mijn blokje is heel goed los getrapt, dus ik zou minimaal 107 pk moeten hebben.  Dus dit moet ik nog ff checken.  ;)

Willem


jarno27


Bobo1.6

Heb geen papier om te showen, alleen een paar foto's haha

Tedo

Ik dacht dat je RS al gechipped was, Benjamin? Of was dat de tegenvaller die je noemt?

Verder leuke waarden! Maar ik ben nu toch wel benieuwd waarmee Stefan naar buiten is gereden, aangezien hij als enige zou laten chippen.

Willem


Tedo

Dat vermoeden had ik al. Dat is dus nu gewoon een "220" , net als de huidige GT versie.

Benjamin Renon

Citaat van: Tedo op 23 augustus 2015, 22:24:05
Ik dacht dat je RS al gechipped was, Benjamin? Of was dat de tegenvaller die je noemt?

Nou, tegenvaller niet echt hoor. Wilde wat vergelijkings materiaal hebben tov de bank in Goes. De run bij UT is in de 5e versnelling gedaan en in Goes volgens mij in zijn 4. Het koppel komt er eerder in (verschuiving van 100 tpm) en is 9 Nm meer. Wat ook mee speelt is dat het in Goes toen wat frisser was en ietwat regenachtig. De lijnen komen redelijk overeen dus daar ben ik al blij mee. Het plezier om mee te rijden is er niet minder mee geworden. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev