Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Wat Roadkill voorsteld vindt ik ook geen slecht idee, zeker niet naar de buitenwereld !-! _o_

Rebecca Fontijn

@Rogier jij ziet het voor je zeker he dat de clubdames auto's gaan wassen zondag ???
nou ik heb nieuws voor je ..... ik doe het NIET  :D

ik heb overig wel een ander idee voor de clubdames wat ik zondag even in de groep gooi  !-!

Dante

Ik zie het mijn vrouw niet doen. Daarnaast... Ik wil geen krassen... :D :q ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Fubar (Marcel)

@Rebecca waarom niet nu gewoon op het forum :? :grin:
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dante

Misschien is het iets voor de dames alleen..? ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rebecca Fontijn

@Fubar eerst overleggen met de dames dan vragen bij het bestuur en dan zijn jullie aan de beurt

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rebecca Fontijn op 23 juni 2012, 08:23:29
@Rogier jij ziet het voor je zeker he dat de clubdames auto's gaan wassen zondag ???
nou ik heb nieuws voor je ..... ik doe het NIET  :D

ik heb overig wel een ander idee voor de clubdames wat ik zondag even in de groep gooi  !-!

Ik weet nog wel iemand ;) die goed is in wassen en waxen Y en het graag doet met Turtel _o_ en in 'n outfit van geel slipje of boxershort :) staat ook supper goed bij je auto Rebecca !-! Wat dachten jullie van Blauwe Mazda Stefan, want die kan het tenminste toch erg goed (tenminste dat heeft ie nog niet lang geleden aangetoond :D

Edwin Postma

Hoeveel dagen heeft een maand hier op het forum voor een foto van de maand? :? :D
Truckertje

Dirk Kuipers

Die is in test fase.

Ik had het erop staan, maar aan de achterkant werkte het nog niet. Dat wil zeggen, moderators moeten het kunnen aanpassen. Allemaal van die kleine dingetjes waar jullie misschien niets van mee krijgen, maar waar ik wel veel tijd mee kwijt ben. En ik ben niet full time bezig met de meganeclub. Dus nogmaals, even geduld.

Rogier

Edje, ik neem aan gewoon een kalender maand. Dat is het meest logische.

Dennis Postma


Rogier

Hey ik zie dat de auto van de maand onine is gekomen, nu is alleen de vraag van de maand :P hoe wordt dit geselecteerd en houden we dit alleen voor betalende leden of komen er ook niet betalende leden tussen ?

en is het niet leuker als de eigenaar van de auto van de maand een klein stukje tekst kan insturen met de aanpassingen van de auto ?

en nog een vraag :P komen hier ook de auto's van ex leden of alleen de huidige leden ?

Rogier

Er staat hier de auto van de maand, is het niet leuker om er neer te zetten de auto van de maand is geworden ........ Want hier de auto van de maand lijkt het net als of het moest :D

Dennis Postma

We zullen kijken of we nog details toe gaan voegen. We hebben het nu technisch voor elkaar. Het bestuur zal elke maand in ieder geval de auto van maand kiezen. Anders krijg je straks een forum vol polls.

Karin

Waar moet die auto van de maand dan staan? Als het op de startpagina is dan zie ik hem niet, zelfs geen x. En de andere foto is verdwenen, helemaal blanco bij mij dus.


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev