Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Als mensen een fotoshoot maken, worden ze niet gebruikt bedoeld Rohald.
Daar heeft hij een zeer goed punt.

Rogier

#136
ik had hem afgelopen zondag nog op me auto zitten in belgië :P en ze zijn nog vrij nieuw, er zijn volgens mij ook maar een paar mensen die deze platen daadwerkelijk in hun bezit hebben ;)

even wat bewijs neerplakken :P


Dennis Postma

Kijk eens aan, Rogier geeft het goede voorbeeld. Nu de rest nog wanneer ze goeie foto's gaan schieten.  ;)

Rogier

ik was alleen de enige :P

matthew

Ik heb ze er ook al op gehad bij de meeting van show off imports.

Rick Santbergen

Aankomende show meeting heb ik platen bij voor iedereen. Om het goede voorbeeld te geven ;)

Edwin Postma

ik heb er ook 2 in mijn bezit.
maar doe ze er alleen op als we op een show of iets dergelijks staan.
voor mijn eigen foto's gebruik ik de platen renault. ;)
Truckertje

Dennis Postma


Rohald

dat bedoel ik inderdaad Rick.  !-!

maar voor het voorstellingsfilmpje had het natuurlijk wel extra reclame geweest als alle kentekens zo waren.
(en in mindere maten voor de aankomende kalender 2012)

is het geen beter idee om die als welkomstcadeau te geven? dan heeft elke lid ze in zijn bezit.
begrijp me niet verkeerd: kentekenplaathouders zijn ook prima (en voor diegene die nog met garagereclame rijden meer dan welkom), maar een kentekenplaat valt net iets meer op.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Karin

Ik moet mijn foto voor het filmpje nog maken en zal ze daarvoor erop plakken.

Dennis Postma

Citaat van: Rohald op 24 augustus 2011, 19:38:12
dat bedoel ik inderdaad Rick.  !-!

maar voor het voorstellingsfilmpje had het natuurlijk wel extra reclame geweest als alle kentekens zo waren.
(en in mindere maten voor de aankomende kalender 2012)

is het geen beter idee om die als welkomstcadeau te geven? dan heeft elke lid ze in zijn bezit.
begrijp me niet verkeerd: kentekenplaathouders zijn ook prima (en voor diegene die nog met garagereclame rijden meer dan welkom), maar een kentekenplaat valt net iets meer op.

Denk niet dat het iets is om als welkomst geschenk te doen. Je rijd er tenslotte niet de hele mee rond. De lijsten zijn voor ons natuurlijk ook een stukje promotie wat in het dagelijks gebruik gewoon te zien is. Ik denk ook niet dat iedereen op zulke platen zitten te wachten.

Rohald

ik heb op mijn werk een relatiegeschenken & promotionele artikelen catalogus meegenomen.
hierin staan o.a. pennen, sleutelhangers, rijbewijsetui's, ijskrabbers, aanstekers, rescuehammer, parkeerschijf (incl. ijskrabber + ruitenwisser + winkelwagen muntje + bandenprofielmeter) en nog veel meer in dat je kan bestellen met je eigen logo. uiteraard zit er wel een minimale afname aan vast, maar de prijzen zijn wel te overzien.

iemand interesse in de catalogus?

al vind ik de ijskrabber ook wel een leuk idee  !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rohald op  1 september 2011, 20:28:35
ik heb op mijn werk een relatiegeschenken & promotionele artikelen catalogus meegenomen.
hierin staan o.a. pennen, sleutelhangers, rijbewijsetui's, ijskrabbers, aanstekers, rescuehammer, parkeerschijf (incl. ijskrabber + ruitenwisser + winkelwagen muntje + bandenprofielmeter) en nog veel meer in dat je kan bestellen met je eigen logo. uiteraard zit er wel een minimale afname aan vast, maar de prijzen zijn wel te overzien.

iemand interesse in de catalogus?

al vind ik de ijskrabber ook wel een leuk idee  !-!

Winkelwagenmuntjes voor velen 'n echt hebbe dingetje
www.pinsandmore.nl (leverbaar per 100st.) :D en wie betaald dat allemaal 8)7 :P

Colin

Citaat van: Rohald op  1 september 2011, 20:28:35
ik heb op mijn werk een relatiegeschenken & promotionele artikelen catalogus meegenomen.
hierin staan o.a. pennen, sleutelhangers, rijbewijsetui's, ijskrabbers, aanstekers, rescuehammer, parkeerschijf (incl. ijskrabber + ruitenwisser + winkelwagen muntje + bandenprofielmeter) en nog veel meer in dat je kan bestellen met je eigen logo. uiteraard zit er wel een minimale afname aan vast, maar de prijzen zijn wel te overzien.

iemand interesse in de catalogus?

al vind ik de ijskrabber ook wel een leuk idee  !-!

je hebt PM
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dante

Ik vind dat ijskrabber/parkeerschijf/combo-gevalletje wel interessant..Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev