Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JanJ

Voordat e.e.a. beslist is lijkt de strijd al op te laaien............geen goed vooruitzicht  8)7

Dennis Postma

Inderdaad. Laten we even geduld hebben met zijn allen voor dat dit misschien de verkeerde kant op gaat.  :police: ;)

Rick Santbergen

Ik zie nergens strijd, alleen maar enthousiasme! En daar ben ik heel blij mee. Het meedenken door leden en participatie is weleens minder geweest in de club. Kan me dus totaal niet vinden in het bericht van Jan.

Maar we wachten even het besluit af.

Dirk Kuipers

Ik lees nu pas het idee over een showteam.
Ik denk dat het een leuk idee is en dat Coup a One en Rodney een aantal goede opmerkingen hebben geplaatst.

De meganeclub is niet alleen maar een tuningclub en dat moet ook gewoon zo blijven. Maar een beetje (extra) waardering voor leden die veel aan hun auto hebben gedaan (en daardoor vaak ook vrij actief voor de club zijn) is nooit erg denk ik.

Roy (Coup a One)

Wat zou men vinden van regen/beschermhoezen met RMC opdruk ;) :?

Tevens zijn ze te gebruiken voor show en meeting events v/d regen, de winter enzevoort _o_

Christian de Vriend

Je bedoel die hoezen die je over de hele auto trekt? als je dat bedoeld,ben ik daar zeker voor te porren.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Roy (Coup a One)

Citaat van: Christian de Vriend op  1 augustus 2011, 23:03:59
Je bedoel die hoezen die je over de hele auto trekt? als je dat bedoeld,ben ik daar zeker voor te porren.


Yep dat bedoelde ik ermee!

Christian de Vriend

geweldig idee,wil er zoiezo 1 aanschaffen,ik wacht nog even :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Karin

Ik wil er ook een, zeker voor de winter (omdat ik geen garage heb). Dus ik zie het wel zitten.

Stony (Robert)

RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Rogier

is helemaal afhankelijk van de prijs, maar is wel een ideaal idee. waarom, als je de auto poetst voor een evenement en je zet de auto buiten neer en begint in de late avond uurtjes te regenen, heb je het gevoel ik heb voor de katse viool de auto gepoetst, door z'n zeil/doek dat de auto schoonblijft.

ik zeg doen

Dennis Postma

Zondag is er een bestuursvergadering. Ik zal het eens onder de aandacht brengen.  ;)

Christian de Vriend

Citaat van: Dennis Postma op  2 augustus 2011, 12:10:15
Zondag is er een bestuursvergadering. Ik zal het eens onder de aandacht brengen.  ;)

!-! !-! !-! !-! _o_
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Colin

Citaat van: Rogier op  2 augustus 2011, 11:01:59
is helemaal afhankelijk van de prijs, maar is wel een ideaal idee. waarom, als je de auto poetst voor een evenement en je zet de auto buiten neer en begint in de late avond uurtjes te regenen, heb je het gevoel ik heb voor de katse viool de auto gepoetst, door z'n zeil/doek dat de auto schoonblijft.

ik zeg doen

En wat vinden jullie zoal een schappelijke prijs?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dante

Hier een site met een idee van de prijzen voor autohoezen, en dan niet de allergoedkoopste van bv. Conrad of Halfords...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev