Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erwin Haanen

ik heb geen nrplaat houderplaats meer in mn voorbumper :)
megane 4 station 1200 gtline

Dennis Postma

Citaat van: paikey op  9 juli 2011, 14:32:48
punt 1,vind ik persoonlijk toch al wel dat er 2 groepen ontstaan op de meetings.
punt 2,zoveel show meetings zijn er niet meer.
punt 3,een stikker vind ik ook niet nodig,maar de plaat is dan idd meer voor de shows.
en punt 4,is een goed idee maar denk dat er weining van gaat komen.........

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij aan punt 1 komt. Het mag eventueel wel via pm.

paikey

nou dat hoeft niet via pm want heb dat vorige keer ook al gezegt.
dat er nu op de meetings ook gewoon 2 of soms zelfs 3 groepen ontstaan.
daar is verder denk ik weining uitleg bij nodig........ l-

Rogier

kijk maar na gronou ;) zaten we eerst met 2 groepjes, de vaste groep, en de nieuwe ;)

Erwin Haanen

mijn vriendin zegt dat ik lawaai maak voor een groep :),zijn we dan met 3 groepen :p
megane 4 station 1200 gtline

Dennis Postma

Gronau kan ik helaas niet over mee praten. Daar was ik niet bij. Maar vind het persoonlijk een beetje vreemd dat je dat zegt over de clubmeetings aangezien we je daar niet veel zien Paikey. De puzzeltocht toonde toch wel weer aan dat het toch wat anders ligt. Maar goed het dwaalt een beetje af van Rogier zijn idee, daarom mocht het van mij ook via pm.

paikey

idd je heb gelijk,
heb in de desbetreffende tropic dat ik niet van puzzeltochten hou en dus niet kwam......
en het gaat hier trouwens ook niet over de clubmeetings....

Dennis Postma

Dat heb ik inderdaad gelezen. Maar dat heeft ook niet echt met dit onderwerp te maken. Wat er aan groepsvorming ontstaat buiten de clubmeetings kunnen wij natuurlijk ook niet helpen laat staan iets over te zeggen.

Maar om even terug te komen op het idee van Rogier merk ik dat de reacties tot nu toe positief te noemen zijn. Het is de bedoeling binnenkort een bestuursvergadering te houden. Het lijkt me een goed idee het idee daar te sprake te brengen.  Y

Roy (Coup a One)

#68
Persoonlijk gezegt vindt ik 'n showmeeting(club) wel passen binnen de megane club maar geef hierbij wel de niet showcar houders de mogelijkheid om toch mee te kunnen naar bepaalde meeting's (bv Gronau) maar zet dan wel het showteam bij elkaar en de niet showcar houders er eventueel er tegenover "zodat je toch de groep bij elkaar houd" en dus niet uit elkaar trekt ;)

Wil je in de showmeeting(club), dan moeten er wel bindende regels komen waar je aan moet voldoen en er moet geen directe verplichting zijn om elke showmeeting te komen! :?

Voor niet showcar houder's ben je niets verplicht maar wil je doorgroeien naar het showteam dan zal er een overbrugging besproken moeten worden met de megane houder, waardoor je niet in 'n tussen station terecht komt maar gelijk de doorstap maakt naar het showteam (daar waar je dan wel weer voldoet aan de gestelde eisen)! :?

En daarbij denk ik dat je het voordeel v/d gewone megane houder opschroef naar meer leden maar dan denk ik wel dat je de flyer moet aanpassen (omdat de huidige flyer meer show uit dan een normale megane) :x


Rick Santbergen

#69
Citaat van: paikey op  9 juli 2011, 14:32:48
punt 1,vind ik persoonlijk toch al wel dat er 2 groepen ontstaan op de meetings.
punt 2,zoveel show meetings zijn er niet meer.
punt 3,een stikker vind ik ook niet nodig,maar de plaat is dan idd meer voor de shows.
en punt 4,is een goed idee maar denk dat er weining van gaat komen.........

Even terugkomend op punt 4.
Mocht uit de bestuursvergadering een positieve kijk op het hele showteamidee ontstaan. Zou ik graag met enkele leden brainstormen over de invulling hiervan. Daarmee doel ik op:
- Wie mogen erin?
- Wat zijn de toelatingseisen?
- Wat wordt er van het showteam verwacht en wat verwacht het showteam van de club?
- Hoe geven we invulling aan dit team op het forum?

Hiervoor is participatie van de leden zeer belangrijk en dit is niet alleen een taak van het bestuur.

Rodney

#70
- Wie mogen erin?  

*peter
*rick
*rogier
*joey
*roy
*dirk
*lammert
*erwin hanen
*erwin de rijke
*marriska
*sorry als ik iemand vergeten ben,
*ik zelf uit eindelijk maar dat gaat nog wel een jaartje kosten !

maar ik denk als deze mensen dat willen,dat je eigelijk maar met 4 auto's op een meeting aan kan komen omdat
er tog altijd mensen zijn die wat hebben op die datum !

- Wat zijn de toelatingseisen?

naja dat vind ik moeilijk om te zeggen,
maar een verlaging velgen is tog wel echt een vereisten !
en hoe moet je dat zeggen naja er moet gewoon echt wat aan gedaan zijn aan de auto,

- Wat wordt er van het showteam verwacht en wat verwacht het showteam van de club?

een mooie gewassen auto, in goeie conditie (verkeren al onse auto's natuurlijk want we hebben er allen een hard voor maar tog)
verder een goeie inzet.


- Hoe geven we invulling aan dit team op het forum?

in mijn ogen geen, ook om groeps forming te verkomen en verder snap ik de vraag niet helemaal ?

Benjamin Renon

Laten we eerst de bestuursvergadering afwachten Rodney, dan komt Rick hier op terug. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Wie mogen erin?

Ga niet vooruit roepen wie wel en wie niet, leden zullen zich zelf moeten (kunnen) aanmelden en vandaaruit zal 'n selectie gemaakt moeten worden (dit n.a.v. van de gestelde toelatingseisen) toch :?


Wat zijn de toelatingseisen?

Ten eerste dat je lid moet zijn van de RMC.
Ten tweede dat je auto showwaardig genoeg moet zijn (dus niet alleen lichtmetalen velgen en een spoilertje) ;)
Ten derde dat je naast het showteam ook een bindingsgevoel moet hebben met de overige clubleden.


Wat wordt er van het showteam verwacht en wat verwacht het showteam van de club?

Dat het showteam 1x per jaar (gezamelijk) een evenement organiseert voor en naar de clubleden v/d RMC.
Dat een showteamlid minstens een aantal keren per jaar zijn plichten na komt om te showen!
Vanuit de RMC wordt verwacht dat ze het ten alle tijden zullen motiveren en zo nodig materiaal aanleveren.


Hoe geven we invulling aan dit team op het forum?

Dat er een herkenning moet zijn d.m.v. een icoontje dat de persoon in het showteam zit :?



Rogier

Roy, zoals Benjamin zei, moeten we eerst afwachten wat het bestuur zegt over dit idee. Dus voor uit lopen heeft totaal nog geen zin.

Even wachten tot de bestuur het goed keurt, dan praten we verder over dit onderwerp.

Gr

Rodney

Sorry ik had niet goed gelezen, dacht dat we al mochten reageren 8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev