Advertenties


De ideeënbus.

Gestart door Dennis Postma, 3 maart 2011, 16:41:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicole

Leuk idee inderdaad! Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Dan heb ik nog een idee, zoals dennis zegt nee heb je ja kan je krijgen.

Ik heb het al is in de groep gegooit in Gronou, om binnen de club een showteam te maken, zo worden sommige misschien nog meer getriggerd om de club in te stappen en bij het showteam te komen.
De auto's die je in een showteam zou verwachten zijn bijvoorbeeld de auto's van Dirk, Paikey en mijzelf, dan niet de standaard auto's.

En misschien denk je nou, nu krijgen we 2 groepen in de club, het showteam en de rest. Dat zou kunnen gebeuren, ik heb het vertrouwen erin dat het niet gebeurt, omdat we op een evenment vaak door elkaar heen staan of naast elkaar ;)

En hoe zien we dat het showteam auto's zijn, doormiddel van andere clubstickers, bijvoorbeeld ShowteamMeganeclub.

Zo hebben we ook kans dat mensen die een mooi verbouwde megane hebben die we nog niet binnnen de club hebben, toch binnen de club te krijgen.

Ik hoor/lees het wel of het bestuur het wat vind.

Gr Rogier

Rick Santbergen

Ik ben zeer benieuwd naar de reacties op bovenstaand voorstel.

Ik ben er in ieder geval een voorstander van, op deze manier kan de meganeclub de band met de tuners versterken en krijgen ze iets meer 'waardering'. Zo is deze groep ook beter te behouden binnen de club.

Karin

Ik behoor dan niet tot degene die een getunde auto heeft maar ik vind het wel een goed idee. Net wat Rick zegt, betere binding met de club. En iedereen moet zich thuisvoelen bij de Meganeclub of je nu een "gewone" of een "getunde" auto hebt.

Dennis Postma

Op zich niet zo'n heel raar idee. Maar eigenlijk hebben we zoiets al een beetje hé. Voor de presentaties kan degene die zou willen zich hier voor opgeven en daar uit word een selectie gemaakt. Helaas zijn er momenteel niet zoveel presentaties. Waar je wel voor moet waken is eigenlijk wat je zelf al aangeeft, je moet erg oppassen voor groepsvorming binnen de club, want dan zou het juist in het nadeel va de club gaan werken. Ook moet je dan als club zijnde er voor zorgen dat het duidelijk een "onderdeel" van de club is en voorkomen dat het een eigen leven gaat leiden. Maar ik ben het met je eens dat er een goed geselecteerde club/groep auto's moet zijn binnen de club die de club vertegenwoordigen tijdens events/presentaties. Om er speciale stickers voor te maken is niet nodig vind ik. Dat zou de club ook weer extra kosten opleveren. Maar misschien zouden we als club de leden die in deze groep zouden komen te vallen wel een setje url stickers kunnen geven. Deze leden vertegenwoordigen toch de club en als club mag je daar best iets voor terug doen en een setje stickers die je toch hebt liggen kosten de club volgens mij ook de kop niet.

Maar goed zo denk ik er over, weet natuurlijk niet wat de rest er van vind.  ;)

Colin

Wat Dennis zegt ben ik het eigenlijk wel mee eens. Vaak zijn het toch dezelfde die op showmeetings staan en zich daar ook voor opgeven. Mensen met een standaard auto vinden dat vaak toch niet de moeite.
Zelf zou ik wel het tuning gehalte in de club omhoog zien gaan, echter vraag ik me af waarom iemand met een uitgebouwde megane nu dan geen lid wil worden en bij een showteam wel?
Setjes stickers weggeven is wellicht een optie, anderzijds vindt ik dat oneerlijk tegenover 'standaard-leden'.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

Welke url stickers heb jij in gedachten dan ? die van nu ?

Colin

Er zijn geen andere meer (oude stickers plakken niet meer). Enkel de nieuwe dus.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

Ik vindt persoonlijk de stickers die ik nu op me auto heb zitten veel mooier en strakker dan de nieuwe.

maar we dwalen een beetje af denk.

Dennis Postma

Mocht je het streepje onder de url niets vinden dan kun je die natuurlijk weg knippen. Ook een idee  ;).  De rest kunnen we niets meer aan doen.

CiteerSetjes stickers weggeven is wellicht een optie, anderzijds vindt ik dat oneerlijk tegenover 'standaard-leden'.

Helemaal oneerlijk is dat mijn inziens niet. De mensen die de club op presentaties promoten maken daar ook (wel vrijwillig) kosten voor. Zie het als een kleine te gemoed koming.

Nicole

Ik vind het ook wel een goed idee. Y
Wat betreft de stickers vindt ik dat Dennis wel gelijk heeft. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Ik vindt zelf als we een Showteam opzetten, dat het zichtbaar moet zijn voor de buitenstaanders. Doormiddel van bijvoorbeeld de urlstickers vervangen, en de kosten zijn het hem ook niet, als je wel gratis stickers wilt weggeven aan de mensen die op shows staan kan je ook speciale stickers maken, Die kosten liggen gelijk lijkt mij.

Nicole

(als de kosten niet veel hoger worden) Is het misschien een idee om er dan idd speciale  stickers voor te maken.
Bijv. van Showteam Meganeclub, alleen dan heb je de link niet.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

matthew

Leuk idee.
Stickers weg geven vind ik dan niet eerlijk,want iedereen is wel gelijk natuurlijk.

Een aparte stikker ervoor hmm ,valt niet op.

Ik dacht namelijk dat de nummerplaat j.l. door Colin gemaakt voor de shows bedoeld is.Die valt tenminste ook goed op,en dus goed zichtbaar dat je meganeclub vertegenwoordigd.


Maar dat je 2 groepen gaat creeren zo zeker weten.En dat is dan toch eigenlijk weer niet de bedoeling.

paikey

punt 1,vind ik persoonlijk toch al wel dat er 2 groepen ontstaan op de meetings.
punt 2,zoveel show meetings zijn er niet meer.
punt 3,een stikker vind ik ook niet nodig,maar de plaat is dan idd meer voor de shows.
en punt 4,is een goed idee maar denk dat er weining van gaat komen.........

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev