Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 35

Gestart door Stefan, 22 april 2011, 08:30:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erwin Haanen

Nogmaals het is maar voor de gein,en je kan ze makkelijk bestellen via e-bay ,trefwoord stickerbomb .
megane 4 station 1200 gtline

Rogier

Ik vindt het ook wel grappig om te zien,  je hebt kleine onderdelen bestickerd er zijn ook mensen die de halve auto der mee doen ;)

Erwin Haanen

das de bedoeling bij een aantal vrienden :),we gaan een lexus is 200 vanvoor helemaal doen en een golf 1 is nu bezig de hele achterkant te doen :)
megane 4 station 1200 gtline

Erwin Haanen

#183
Ik heb nu even alle meningen gelezen,en weeral geven jullie een goeiuh indicatie van jullie groepsgeest,amaai bedankt.

@ edje,Rick,Colin,Coup a one,Rogier; bedankt voor je normale reactie

@matthew,Lammert,Rodney,heb je mij ooit zoiets grofs horen zeggen ik denk het niet e,ik heb ook nooit gezegd dat ik iets niet mooi vond,of vind van jullie megane's,ik heb ook nooit iets gezegd van jullie wheelgap,velgenkeuze,bumpers enz,ik probeer altijd complimenten te geven,en als ik iets niet mooi vind hou ik mn mond .

Goed gevoel geven jullie,en dit is niet de 1ste X hoor dat jullie zo grof reageren op iemand die iets doet al dan niet voor de fun,of voor de echt omdat hij of zij erachter staat.
megane 4 station 1200 gtline

Joey Voormolen

Ik vind het ook wel geinig om te zien. De onderdelen die je hebt gestickerd vind ik niet leuk maar voor 2 meetings wel leuk om te zien !-!
Maar zoals je kenteken plaat houder achter is wel gaaf !-!
Lowered M3C GT

JanJ

Je bent op deze manier wel zeker van heeeeeeeeeel veel reacties Erwin.

De CC was natuurlijk wel al een eye-catcher maar op deze manier ben je zeker van reacties  :q .

Erwin Haanen

Ja een reactie ok,maar je kan ook normaal reageren vind ik persoonlijk,afkraken kan ik ook is niks moeilijks aan ,maar opbouwende kritiek is iets heel anders.
Ach ja nog 1 week en dan gaat het alweer eraf.
Zal me benieuwen als ie klaar is (auto is nooit klaar maar ok)of de reacties dan weer zo bot gaan zijn.
megane 4 station 1200 gtline

Benjamin Renon

Toch even een korte reactie. Stickerbombs: je vind het tof of helemaal niets.
Sommigen zijn vrij direct in hun reactie en anderen weer niet. Hier kun je weinig aan veranderen zo zijn ze eenmaal. Als iemand het niets vind en dat ook zo zegt is er toch niets mis? Beter dan dan er omheen draaien. Gewoon naast je neerleggen en genieten van de leuke reacties. Jij doet wat jezelf leuk vind om te doen. Zolang jij het er goed uit vind zien is het toch goed? Anders zou je dit niet gedaan hebben, neem ik aan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Erwin Haanen

Zal nog wel moeten wennen aan Nederlandse uitdrukkingen enzo,ben Belgen gewend e ,wij draaien misschien iets te veel rond de pot,maar ik probeer altijd rekening te houden met iemand zn gevoelens .ach ja maakt niet uit,wou het gewoon even van mn hart en daarmee ook uit,ben niet boos op niemand,iedereen heeft zijn stijl.
megane 4 station 1200 gtline

Colin

Correct, ieder zijn eigen ding. Einde discussie het punt is duidelijk.

In het vervolg graag een genuanceerde mening geven of helemaal geen.  :police:
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rick Santbergen

Daar heeft Erwin een goed punt, ik woon dicht op de grens en merk dat verschil ook tussen Nederlanders en Belgen. Een Nederlander zegt zijn mening sneller en harder dan een Belg. Dit kan op elkaar altijd vreemd overkomen. Daarnaast vind ik alles in het vlaams toch altijd lief klinken. :-*

Je kan de opmerkingen ook anders bekijken. Als de clubleden jou auto niet mooi hadden gevonden, hadden ze niet de tijd genomen om te melden dat ze de stickerbom niet mooi vonden. Ik denk, dat hun het zonde vinden van een hele mooie auto.

Maar zoals Colin al zegt, verder met het dagelijkse leven  --

Stefan

Ik vind het wel cool Erwin die stickers
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

Het is inderdaad een kwestie van smaak.
Ik vind die stickers (afhankelijk van wat voor auto en hoeveel) echt wel dik.
Doe gewoon je eigen ding.
Zo zie ik tunen ook.
Je auto je eigen draai geven. o-) o-)
En je CC is en blijft een toffe wagen  ;) !-! !-!

Truckertje

JanJ

Het heeft in ieder geval meer stijl dan die dobbelstenen van de Halfords........................

Je auto is en blijft jouw ding..........................t blijft een hele mooie nette CC  !-! .

Roy (Coup a One)

 :x persoonlijk hoop _o_ ik voor je Erwin dat jij je niet gekrent voeld want het Street Customs Summer Event zou een gemis zijn zonder jouw CC (en dat zie ik 't liefst met stickerbombe) o-) !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev