Advertenties


Hulp bij subwoofer keuze!!

Gestart door geomjoo, 21 december 2005, 20:19:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

geomjoo

Hoi mede RMC rijders!!
Ik heb jullie hulp nodig om een goede keuze te maken voor een subwoofer. Ik heb een hele mooie kist gekregen van een maat van me, de speaker die erin zat is helaas overleden door teveel vermogen :P maar die kist is echt prima. Dat is de kist van de MARQUANT Boombox RED ALERT. Ben nu eigenlijk aan het kijken voor een losse speaker die ik daar in kan zetten. Mijn budget is rond de 100-125 euries.
Ik geloof dat de diameter 38 cm is?? Maar dat weet ik niet zeker.

Wat zouden jullie me adviseren, welk merk is goed en waar hebben jullie goede ervaringen mee???

RaymondTroost

wegooien...

tube is ###, kan je bter een lanzar woofertje nemen bij ron de vries 79? van 500rms en zo'n kistje bij hun kost je bijelkaar 110 denk ik en 10x zo beter

www.rondevries.nl

Stefan

ik ben altijd al een infinity fan geweest, maar ik weet niet of je dat red voor max. 125 euri...... ???
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edgar

Red alert tube (kijkshop 5 tientjes) Kwaliteit ver te zoeken en zeker geen diepgang. Koop een mooi los woofertje van een A-merk. Beluister er een paar bij een audiozaak. En maak dan je keuze welke bass klanken het beste bij jouw muziekstijl passen. Hardcore wil een directere en hardere bass als bv. R&B welke een diepere en donkere bass vraagt. Kijk voor direct en hard naar een gesloten kistje en voor diep en donker naar een bandpass behuizing. Pioneer heeft een heel mooi Bandpass kistje de tsw205 ofzo klinkt super bij R&B en de meeste top 40 muziek, voor hardcore is ie wat minder omdat ie wat traag reageert naar mijn mening.

Maar voor jouw budget is zelf een kist ontwerpen en maken misschien ook een leuk en leerzaam idee...

Gr. Edgar

Timo Zuiderduin

ik ben behoorlijk tevreden over mijn pioneers!! :D


geomjoo

#5
Ik ben zelf eigenlijk best wel te spreken over JBL, zijn daar de subwoofers goed van ik bdoel qua kwaliteit en sound??
Verder heb ik ook al goede verhalen gehoord over Alpine woofers, wat vinden jullie van dat merk??

Stefan

allemaal goede merken opzich.
Ligt een beetje aan je smaak oook eigenlijk.....
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev