Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 53

Gestart door Willem, 1 september 2015, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stefan

@ Yorick,
Wel eens over nagedacht,  maar ik ben er nog niet van overtuigd.
De zilveren delen geeft de auto juist wel een bijzondere/unieke aanblik.
En de wielen,  handgrepen en achterskirt zijn ook zilverkleurige delen,  dus dat combineert wel goed opzich.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Willem

@Mark Thanks haha die van jou zijn alleen toch wel iets netter  :P

@Tedo Bedankt! Ja het is meer dat ik liever mijn zomerwielen spaar ivm de gepolijste randen. Qua temperatuur maakt het niet veel uit, komende weken staat ie weer in Delft dus dan zit ik vlakbij je  ;)

Christian de Vriend

velgen staan goed bij beide megane (Mark en Willem)

@Willen ik vroeg me al af wanneer je het filter verhaal ging monteren.  :)

Wat betreft mn achteras,ik ga nog een poding doen met een glijhamer,en heb van een
klant een soort speciale industrieele kruipolie gekregen,die probeer ik dan ook meteen,lukt
dat nog niet,dan is het simpel,achteras uit polen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Benjamin Renon

@Stefan: ik heb dezelfde en ze gaan wat lastig in de stekker. Ik heb ze uiteindelijk onderling gewisseld van kant en toen werkte beide kanten
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

mark

#169
Thanks  :)

@Tedo ik had laatst al pekel op mijn voorruit zitten(had net de vorige dag mijn auto gewassen >:( ), dus het is tijd om te wisselen.  ;)
+ ik cross altijd de eerste 10 km over het platte land voordat ik de snelweg op knal. En het is er nu 1 grote drekbende.  :D

Willem

@Christian Het zit allemaal mooi stevig  !-! Succes met de achteras hoop dat het alsnog lukt maar ik heb er een hard hoofd in.

Mn blokje loopt weer mooi na dat er laatst een losse kabel zat en ie daardoor op 3 cilinders liep. Enige wat rest is de uitlaat nog gasdicht maken. Dan gaat ook alles daadwerkelijk door de eindemper en klinkt ie wat constanter  8)7

Christian de Vriend

was er een magnecore kabel kapot? of enkel los?
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

@Mark: nu al pekel? Anderhalve week geleden moest ik wel een keer krabben, maar de komende tijd is het zeker nog boven de 10 graden. Dus ik wacht nog even met de transformatie van GT naar GT line.  ;)

zapp


Stefan

Citaat van: Benjamin Renon op 24 oktober 2015, 20:53:54
@Stefan: ik heb dezelfde en ze gaan wat lastig in de stekker. Ik heb ze uiteindelijk onderling gewisseld van kant en toen werkte beide kanten

Heb ik ook geprobeerd Ben, maar nog steeds niet werken die dingen...
De stekkers komen gewoon niet diep genoeg ofzo?
Ik vrees dat ik de boel sloop
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Ik dacht ook eerst dat een kant stuk was. Dus omgewisseld zoals Benjamin zegt, en toen deden ze het beide prima (en nog steeds). Ze gaan inderdaad wat lastig in de stekker, maar als ze eenmaal zitten is het goed.

Willem

@Christian geen van beide. Draad op 1 van de injectoren die ik heb afgetakt voor het toerentalsignaal naar de wotbox. Kon er toen niet goed bij met solderen dus is ie losgetrilt. Zit nu gelukkig weer goed vast.  !-!

Stefan

Ik zal het nog eens een keer proberen dan met die verlichting,  de aanhouder wint zeggen ze wel eens ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Heatzone (Mark)


mark

Dankje.  :)

Ben wel benieuwd naar je nieuwe velgen.  :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev