Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 53

Gestart door Willem, 1 september 2015, 21:49:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Willem

Pfff Yves, erg mooie achterbumper wordt het ook.  _o_ Kleurtje is natuurlijk ook niet mis.

mark


YVE5

achterbumper komt nog niet helemaal tot zijn recht omda de foto slecht gemaakt is, en de randen van de nummerplaathouder nog afgerond moeten worden. Maar geeft al een beter beeld.

Korte: einddemper blijft achter de achterbumper, dus onzichtbaar... ;)  past er sowieso niet meer onder :D
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

korte

 !-! Het leek me ook allemaal vrij krap worden om er nog een einddemper onder te hangen, maar netjes opgelost zo

Yorick

Goed bezig mannen!

Yves, errug dik hoor. Pow.

Roadkill (Michiel)

WAUW!!!!!!Maar je hebt zo wel erg weinig ruimte tussen weg en bumper, of valt het mee? Maar hoe dan ook echt superdik!

@Mark hoe staat het met je velgen?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Die liggen nog steeds bij wielfix. En die blijven daar ook nog wel ff liggen. Ik had ze gezegd dat ik er geen haast mee had. Zolang ze van het voorjaar maar klaar waren.  ;) Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze gehaast moeten werken aan mijn velgen, zolang het maar goed gebeurd.  ;)

YVE5

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 30 september 2015, 19:36:16
WAUW!!!!!!Maar je hebt zo wel erg weinig ruimte tussen weg en bumper, of valt het mee? Maar hoe dan ook echt superdik!


Volgens mij toch nog 9cm ongeveer. :)  nog plek zat.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Edwin Postma

Erg gaaf yve5.
is die clio op de achtergrond van een jan?

Zoja.
daar heb ik nog een strakke klep van liggen van een clio 2😂
Truckertje

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

mark

Net mijn setje stalen scenic velgen weggebracht voor het verbreden, en een oil-catch tankje opgehaalt.
Dus zaterdag kan ik het filter monteren.  !-!

YVE5

Automotive Photography & more: www.YVE5.be

mark

#132
Dankje Yves.   :)

Het filter zit nu op z'n plek. En de accu is naar de parafaan verhuisd. Maar het is nu te donker om een mooie foto te maken. Dus dat komt morgen wel  !-!

zapp

Hoe kan je nu de accu in de parafaan zetten? Dat wil ik wel eens zien!

mark


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev