Advertenties


Airco draait wel, maar geen koude lucht.

Gestart door Petare, 22 april 2018, 09:35:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Petare

Beste forumleden,

Ik had al een paar weken voordat het warm werd het vermoeden dat de airco het niet meer deed. Toen het eenmaal warmer werd kreeg ik daar de bevestiging van. Na controle bij een aircoboer kwam daar uit dat er een lekkage was bij 1 van de slangen op de aircopomp en dat de condensor niet zo heel best meer was. Nu is de condensor vervangen en de lekkage gerepareerd.

Maar dan het volgende: Na het opnieuw afvullen sloeg de pomp eerst niet aan. Helaas wist ik niet zo goed waarom niet, behalve dan de DF1070 die het misschien kon zijn. Daar dit op een zaterdag was duurde het even voordat ik iemand vond die de auto kon uitlezen. Een Honda dealer, die geen foutcodes aantrof en tot verbazing van mij sloeg de pomp inmiddels wel aan, wat ook bleek uit de uitleesapparatuur van de beste dealer (iig de aansturing liep) maar ik krijg geen koude lucht in de cabine. Daarnaast hoor ik ook de vloeistof rond gaan in de leidingen onder het dashboard, dit stop ook als ik AC OFF selecteer op de ECC, is dit normaal?

Wie o wie kan mij helpen?

mark

Meestal als je de airco hoort suisen in de leidingen, zit er te weinig op..... Anders is bij de dealer na laten kijken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev