Advertenties


Achteraam sluit niet helemaal

Gestart door twanmelis, 2 juli 2020, 19:05:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

twanmelis

Ik heb ook een probleem met mijn rechter achteraam van mijn megane 2 cc uit 2005
Alleen raam gaat soepel op en neer , maar blijft 15 cm openstaan en wil niet verder omhoog. Heeft iemand enig idee.
Gr Twan

twanmelis

Na hulp van leden van de megane club op FB., werkt het raam weer goed.
Mvg Twan

Jasper18

Hoi Twan,
Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn Megane CC uit 2004. Kun je mij vertellen hoe jij het hebt opgelost?
Dankjewel alvast!
Groet Jasper

mark29

knop vasthouden en inleren?
Zit er geen oxidatie in de stekker of de module? 1 groen puntje is genoeg voor ellende.

Jasper18

De kans dat er oxidatie ergens zit is vrij groot, heb veel vochtproblemen gehad.
Geen idee hoe dat inleren werkt, is dat makkelijk uit te leggen?
Laatst had ik hetzelfde probleem en in de garage hebben ze 'm toen gereset. Dat werkte (althans, voor 1 maand...). Weet iemand misschien of je dat makkelijk zelf kan doen / hoe dat moet? Heb weinig zin om elke maand 80 euro naar de garage te brengen voor een reset ;-)

Felix

Door (met gesloten raam) de knop(pen) een seconde of 5 omhoog te houden reset je de boel  :)

Verder zijn die temic modules ellendige dingen. Je zou ze misschien kunnen vervangen voor die van een Clio III Ph2. Daar zijn ze geupgradet naar een nieuwe type. Maar of dat bij de CC ook werkt weet ik niet.

Jasper18

Oplossing bleek vrij eenvoudig: accu even loskoppelen. Daarna werkte het raam weer normaal. Zal wel vaker gebeuren in de toekomst, dus geen schoonheidsprijs, maar ach het werkt... ;-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev